iTP A3 EOS Upgraded - maleństwo, potrafiące zadziwić

czyli nasze opinie, odczucia i wnioski o światełkach
bobo100
Posty: 27
Rejestracja: środa 05 sty 2011, 19:46
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: bobo100 »

Dzięki za uwagi, na pewno daje mi to dużo do przemyślenia. Szukałem po necie tych Olight i1 z XM-L i nic, nie mogłem znaleźć. i3 znalazłem, ale i1 nie ma. Może jakiś link żeby sprawdzić cenę.
neutrinus
Posty: 534
Rejestracja: piątek 09 wrz 2011, 16:16
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: neutrinus »

bobo100 pisze:Dzięki za uwagi, na pewno daje mi to dużo do przemyślenia. Szukałem po necie tych Olight i1 z XM-L i nic, nie mogłem znaleźć. i3 znalazłem, ale i1 nie ma. Może jakiś link żeby sprawdzić cenę.
http://www.4sevens.com/product_info.php ... ts_id=2678
http://goinggear.com/flashlights/flashl ... light.html
http://lightake.com/detail.do/sku.Oligh ... lack-46119
http://www.solarforcestore.com/servlet/ ... EOS/Detail
http://www.flashaholics.co.uk/olight/olight-i1-eos.html
bobo100
Posty: 27
Rejestracja: środa 05 sty 2011, 19:46
Lokalizacja: Nowy Tomyśl

Post autor: bobo100 »

Wielkie dzięki ! :mrgreen: Tylko szkoda, że nie ma u nas w sklepach...
robertgl17
Posty: 175
Rejestracja: niedziela 30 sie 2009, 19:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: robertgl17 »

Dla odświeżenia wątku.

Mam zapytanie do dwuletnich użytkowników A3 w wersji aluminiowej, noszących ja przy kluczach.

Czy nie wytarł Wam się otwór w tylnym "dzyndzelku" służącym do zawieszania latarki.

Ostatnio zakupiłem wersję alu w miejsce padniętej A3 SS i tak się zastanawiam, czy nie podłączyć jej do kluczy na jakimś cienkim, wytrzymałym sznureczku/lince, żeby otwór się nie wyrabiał ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Ja mam jeden z pierwszych egzemplarzy, kupiony ze Stanów zanim w kraju były jakiekolwiek do kupienia i nie mam śladu uszkodzenia w otworku. Oczywiście aluminiowa. Latarka przy kluczach od nowości, na oryginalnym kółeczku ale bez łańcuszka tylko "na krótko".
Pozdr.
Pikom
krzysiek33
Posty: 215
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: krzysiek33 »

Pikom pisze:Ja mam jeden z pierwszych egzemplarzy, kupiony ze Stanów zanim w kraju były jakiekolwiek do kupienia i nie mam śladu uszkodzenia w otworku. Oczywiście aluminiowa. Latarka przy kluczach od nowości, na oryginalnym kółeczku ale bez łańcuszka tylko "na krótko".
Pikom, a jak wnętrze i wycieranie się styków? Poprawiałeś coś, cynowałeś? Pytam bo masz ją bardzo długo.
Kupiłem i wiem o niej sporo- 14 stron lektury za mną :mrgreen: Fajnie sobie poczytać pochwały czegos co się dopiero kupiło :wink:
Vigo
Posty: 908
Rejestracja: niedziela 14 sie 2011, 20:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Vigo »

robertgl17 pisze:Dla odświeżenia wątku.

Mam zapytanie do dwuletnich użytkowników A3 w wersji aluminiowej, noszących ja przy kluczach.

Czy nie wytarł Wam się otwór w tylnym "dzyndzelku" służącym do zawieszania latarki.

Ostatnio zakupiłem wersję alu w miejsce padniętej A3 SS i tak się zastanawiam, czy nie podłączyć jej do kluczy na jakimś cienkim, wytrzymałym sznureczku/lince, żeby otwór się nie wyrabiał ?
Hm..., właśnie otrzymałem swoją ITPLight A3 w wersji czarnej, aluminiowej (z milhunt'owej promocji) i ów dzyndzelek z otworkiem do zamocowania łańcuszka nie wygląda zbyt solidnie, otworek jest wywiercony tuż przy samej krawędzi tak, że zostaje jakieś 0,2mm materiału na którym trzyma się kółeczko od łańcuszka, troszkę mało :-| , czy to się z czasem nie przetrze to miejmy nadzieję w końcu latareczka jest leciutka jak piórko, acz niepewność pozostanie.
Nie wiem jak to wyglądało we wcześniej wyprodukowanych egzemplarzach.
Gdzieś mam jeszcze A3 w wersji SS i jak znajdę to porównam jak tam wygląda wzmiankowany dzyndzel i grubość materiału po zewnętrznej stronie otworku, choć wiadomo co stal to nie aluminium.

PS W A2 SS, którą też mam na stanie, dla porównania w analogicznym miejscy jak opisałem to wyżej materiał ma już 1mm grubości.
Chyba więc trafił mi się egzemplarz A3 ze zbyt blisko brzegu dzyndzelka wywierconym otworkiem pod kółeczko łącznikowe :-| .
Zobaczymy jak to będzie z trwałością :?:
Ostatnio zmieniony piątek 16 gru 2011, 13:40 przez Vigo, łącznie zmieniany 3 razy.
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

W stalowej wersji również jest bardzo cieniutko.
Edycja:

Taka oto ciekawa przetworniczka znajduje się w środku.
http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet- ... 0POTR.html
Można się pokusić o ochronę ogniwa nawet :mrgreen:
Pozdrawiam
DNF
przemek2f
Posty: 52
Rejestracja: wtorek 27 paź 2009, 20:52
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: przemek2f »

Co do oczka to sie nie martw, wytrzyma. Ja swoja nosze z kluczami od kiedy tylko pojawiła na na rynku (nie w Polsce) i nieraz używam jako otwieracza do ... orenżady :)

A co do przetwornicy, to jest to step-up wiec jak to sie ma do zasilania latarki z LI-ion 10450?
krzysiek33
Posty: 215
Rejestracja: środa 19 sty 2011, 22:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: krzysiek33 »

Nie zwróciłem uwagi, ale faktycznie jest tam materiału jak na lekarstwo :cry:
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

A zobacz do datasheet'a :)
Widać, że przetwornica łyka do 5.5V, tylko nie wiadomo jak z resztą elektroniki co tam jest czy to zniesie.
Na stronach sklepów widziałem, że niby latarka łyka do 3V, więc przetwornica wytrzyma, ale widać reszta nie.
Pozdrawiam
DNF
spyx
Posty: 25
Rejestracja: wtorek 24 lis 2009, 21:27
Lokalizacja: Śląsk

mam problem z tą latarką

Post autor: spyx »

Jakiś czas temu na tym forum polecono mi tą latareczkę. Używałem sporadycznie. Momentami nawet raz w miesiącu. Ostatnio jednak chcę włączyć a tu ciemność. myślę "bateria padła?". jednak aku nie rozładowany, więc nawet przegrzanie w kieszeni nie wchodzi w grę bo prawie pełny.

Zajrzyjcie proszę na zdjęcie, bo jakieś takie "osmolone się wydaje". Czy można jeszcze uratować tą latareczkę, nie uśmiecha mi się wydawać kolejnych pieniędzy bo używam sporadycznie. Dodam, że mierzyłem i prąd przepływa między baterią a obudową.

Obrazek

Dziękuję za rady.
przemek2f
Posty: 52
Rejestracja: wtorek 27 paź 2009, 20:52
Lokalizacja: Barczewo

Post autor: przemek2f »

DNF pisze:A zobacz do datasheet'a :)
Widać, że przetwornica łyka do 5.5V, tylko nie wiadomo jak z resztą elektroniki co tam jest czy to zniesie.
Na stronach sklepów widziałem, że niby latarka łyka do 3V, więc przetwornica wytrzyma, ale widać reszta nie.
Pozdrawiam
DNF
Zaglądałem do datasheet'a i zgadza sie jest 5,5V, ale przy takim napieciu i zasilaniu diody to juz bedzie step down a nie up.

Ja 10450 Li-ion uzywam juz prawie rok bez żadncyh problemów.
Awatar użytkownika
clorox
Posty: 230
Rejestracja: wtorek 03 lis 2009, 19:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: clorox »

U mnie też 10450 siedzi od roku i nie ma problemów. Trybu high używam sporadycznie po kilkanaście sekund, głównie korzystając z mid'a.
clorox
Awatar użytkownika
krzycho_
Posty: 2187
Rejestracja: piątek 08 maja 2009, 18:40
Lokalizacja: Poznań

Post autor: krzycho_ »

Raczej 10440 . Sprawdzone działa jak najbardziej ale jako że nie wchodzą ogniwa chornione łatwo ubić takie ogniwo w tej latarce - jedno już zabiłem tak.

spyx nie widać nic "osmolonego" pewnie padł driver a nie dioda , było juz na forum jak rozebrać ale niestety musisz się pożegnać z teksturą na refie przy rozbieraniu i wypolerować do SMO - z naprawą drivera też łatow nie będzie a zamienników w tym formacie brak raczej.
elektroda.pl
ODPOWIEDZ