Lampka rowerowa przednia. Proszę o pomoc

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Matthew21
Posty: 3
Rejestracja: sobota 02 kwie 2011, 21:25
Lokalizacja: Tarnowskie

Lampka rowerowa przednia. Proszę o pomoc

Post autor: Matthew21 »

Witam wszystkich
Szukam lampki przedniej rowerowej w cenie około 120 zł.
Sporo tutaj polecacie ze stronki
http://www.dealextreme.com ale nie są to lampki dostępne w Polsce chyba, że się mylę to poprawcie.
Więc którą lampkę rowerową wybrać w tej cenie dostępną w Polsce. Znalazłem 2 modele: http://www.roweroteka.pl/Lampa_rowerowa ... -1125.html
http://www.roweroteka.pl/Lampa_przednia ... -1101.html
Proszę o wyrozumiałość jestem totalnym laikiem.
mkorbel
Posty: 208
Rejestracja: czwartek 19 lis 2009, 18:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: mkorbel »

Zakupy na DealExtreme to banalna sprawa, przy zerowej cenie przesyłki do polski (opcjonalnie zawsze dopłacam 1.7$=5zł żeby była polecona),
musisz tylko jeszcze mieć dodatkowo konto na PayPal - polecam cały wątek o DX do przeczytania.
Ale jeżeli z jakiegoś powodu (brak znajomości języka) nie chcesz sam kupić, to można to zrobić przez kogoś kto ma doświadczenie.
Za 120 zł można kupić coś 2 do 4 razy bardziej wydajne i dłużej działąjące zbudowane na XM-L firmy CREE.
Pozdrawiam,
Michał
Matthew21
Posty: 3
Rejestracja: sobota 02 kwie 2011, 21:25
Lokalizacja: Tarnowskie

Post autor: Matthew21 »

Rozumiem :)
Ale jak coś sie zepsuje to już takiej lampki do nich nie odeśle a jak kupie w sklepie mactronika cokolwiek sie stanie mam gwarancje do tego krótko wytrzymują na baterii te wszystkie z dealextreme nie wspominając już o tym że maja jakieś dziwne akumulatory które podobno cięzko dostać... Oczywiście mogę się mylić i chętnie przeczytam jak to rzeczywiście wygląda :)
Aż taka różnica w jakości świecenia jest pomiędzy tymi xml a tymi lampkami co tutaj wyżej wkleiłem?