Linux MINT - usb

....nie pasujące gdzie indziej...
murgrabia1410
Posty: 909
Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
Lokalizacja: POLAND

Linux MINT - usb

Post autor: murgrabia1410 »

Może jest tutaj znawca linuxa? Czy na dystrybucji Mint cinnamon 64bit. Uruchamianej z usb, można zainstalować sterowniki karty graficznej NVIDIA? Niestety sterownik linuxowy nouveau, nie wykorzystuje w pełni potencjału karty. Karta może archaiczna, 8600gt. Ale w systemie konkurencji, bez problemu odtwarza video w 1080p. W Mint nawet tnie w 720p. Nie zadawajcie technicznych pytań, nie znam się... Wszelkie próby instalacji kończą się niepowodzeniem. Różne wersje sterowników. Od przedpotopowych do najnowszych. Może jest to ograniczenie wersji z USB?
Mocarny
Posty: 399
Rejestracja: wtorek 07 maja 2019, 18:10
Lokalizacja: Kielce

Re: Linux MINT - usb

Post autor: Mocarny »

Ja też się wcale nie znam. Kiedyś próbowałem mieć 2 systemy na jednym komputerze, ale nie wyszło.
Może i to wina wersji na pendrive, bo na starym laptopie kiedyś miałem Win10 i się strasznie zacinało 720p, a po zainstalowaniu Minta wszystko płynnie.
Czemu nie zainstalujesz tego Minta tylko masz portable?
murgrabia1410
Posty: 909
Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
Lokalizacja: POLAND

Re: Linux MINT - usb

Post autor: murgrabia1410 »

Aktualnie nie posiadam wolnego dysku do testów.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1733
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Linux MINT - usb

Post autor: Dziubek »

Systemy to kwestia konfiguracji bootloadera. Do testów obcego systemu już lepiej wykorzystać wirtualną maszynę niż bawić się dualboot-a.
A instalujesz je na systemie "live" czy on już jest zainstalowany na pendrive ?
plecho1
Posty: 880
Rejestracja: środa 03 cze 2015, 12:20
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Re: Linux MINT - usb

Post autor: plecho1 »