Odpowiadam na pytania
1 Reflektory nieoryginalne firmy ABAKUS
2 Reflektory nowe więc nie dotyczy
3.Nie umiem tego zrobić, podjadę do elektryka jak będę miał czas
4 Reflektory dobrze ustawione
5 Żarówki Phillips H4 X-treme vision +130% I takie same X1.
Do BKK zajrzal do przepisów i dokładnie wie ile i jakie są dopuszczone.
Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
Moderatorzy: midi, DNF, krzycho_, kodi, lennin, pawelsz, df, ElSor
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 03 paź 2016, 00:25
- Lokalizacja: pomorze
Re: Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
1. I to może być problem. Spotkałem się z zamiennikami do mercedesa, do ciężarówki, które nie świeciły jak reflektor, nie miały linii odcięcia, skupienia, a dawały efekt, jakby sobie z przodu auta powiesić żyrandol z kryształków. Tak, była taka tragedia. Nie znam tej marki, choć wydaje mi się, że to nawet nie producent, a "pakowacz" części". Czyli może być wszystko. Przydałoby się sprawdzić, jak świecą. Zrób zdjęcie, jak świecą po zmierzchu na jakąś ścianę.
2. Nie dotyczy.
3. Podstawowy multimetr kosztuje jakieś 20 zł. Taki, który już do czegoś się nadaje kupisz poniżej stówy. Pomiar napięcia, to banał. A jego wartość na żarówce powie dużo o stanie instalacji i ilości światła, jakie da żarówka. Żarówki halogenowe muszą być zasilane określonym napięciem bliskim napięciu pracy alternatora, by zachodził halogenowy cykl regeneracyjny. Inaczej świecą słabiej, zużywają się szybciej i potrafią czarnieć.
4. Pokaż, jak świecą te reflektory.
5. Skoro są żarówki H4, to za co odpowiadają H1?
To ile i jakich?
2. Nie dotyczy.
3. Podstawowy multimetr kosztuje jakieś 20 zł. Taki, który już do czegoś się nadaje kupisz poniżej stówy. Pomiar napięcia, to banał. A jego wartość na żarówce powie dużo o stanie instalacji i ilości światła, jakie da żarówka. Żarówki halogenowe muszą być zasilane określonym napięciem bliskim napięciu pracy alternatora, by zachodził halogenowy cykl regeneracyjny. Inaczej świecą słabiej, zużywają się szybciej i potrafią czarnieć.
4. Pokaż, jak świecą te reflektory.
5. Skoro są żarówki H4, to za co odpowiadają H1?
To ile i jakich?
-
- Posty: 6
- Rejestracja: poniedziałek 03 paź 2016, 00:25
- Lokalizacja: pomorze
Re: Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
Ad. 5 h4 długie i przecimgielne, h1 mijania
Re: Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
Absurdalne łamane na niemożliwe. Może masz źle podłączone te światła? Bo H4odpowiada za mijania i drogowe, H1 może być zdublowaniem drogowych lub przeciwmgielną. Nie spotkałem się jeszcze, by H4 odpowiadała za drogowe i przeciwmgielne, bo kłóci się to choćby z konstrukcją żarówki i odbłyśnika/klosza.
Re: Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
Zwracam honor! I przyznaję się do niewiedzy! Zadzwoniłem do kolegi, który na mercedesach wszelakich zęby zjadł i włosy stracił i ten potwierdził, że ten model ma tak absurdalny układ świateł. H4 - mijania i przeciwmgielne, H1 - drogowe. Głupio, ale tak sobie umyślili. Chyba więcej tego błędu nie popełniali. Dodał również, że tak, jak już poprawnie sądziłem, to światła są zasilanie w pierwszym obwodzie, czyli ich zasilanie biegnie przez wyłącznik, przełącznik, rozdziela się na bezpieczniki i dopiero leci do reflektorów. Czyli zdecydowanie za dużo kontaktów po drodze. W tak starym aucie jak najbardziej będą tam spadki napięcia. Dodatkowo powszechne są tam problemy z masą. Czyli zasilanie w pełni do sprawdzenia. Na szczęście ten model auta nie ma nadzorcy świateł, czyli dołożenie przekaźników, które skrócą drogę zasilania, to banał. Montaż, jak w maluchu, choć ja polecam wykonać całkowicie nową wiązkę zasilania świateł.
Re: Polepszenie świateł Mercedes v klasa 638
A3 8L przedliftowe też ma H4 na drogowe i przeciwmgielne.