Latarka patrolowa do 150zł

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Laufer
Posty: 4
Rejestracja: piątek 24 lis 2017, 12:40
Lokalizacja: Cieszyn

Latarka patrolowa do 150zł

Post autor: Laufer »

Cześć wszystkim,

Piszę ponieważ potrzebuje latarki dla siebie. Latarkę będę używał głównie w patrolówce.
Zastanawiałem się nad convoy c8 jednak wydaje mi się że wiązka światła jest zbyt wąska a nie ma regulacji. Ewentualnie czy można jakoś przerobić ta latarkę? (Nie znam się na tym) Najchętniej kupiłbym latarkę z regulacją wiązki jednak za taką cenę zdaję sobie sprawę że nic sensownego nie kupię. Co możecie polecić do 150zl?
Ostatnio zmieniony piątek 24 lis 2017, 15:27 przez Laufer, łącznie zmieniany 1 raz.
plecho1
Posty: 880
Rejestracja: środa 03 cze 2015, 12:20
Lokalizacja: Świdnik
Kontakt:

Post autor: plecho1 »

Jak chcesz dobrego zooma to np. coś takiego Fenix FD 41. Szerzej ale bliżej zaświeci Convoy S2 lub S2+, coś pośredniego to Convoy M1 lub M2. Może być jeszcze coś takiego, będzie podobnie daleko jak C8 ale zauważalnie szerzej http://www.kaidomain.com/p/S026927.KDLI ... ight-Black
Szwagier na patrolach używa EDC X1 w wersji na jednej XM-L2 i ogólnie jest zadowolony.
Agauy
Posty: 140
Rejestracja: piątek 12 maja 2017, 07:51
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: Agauy »

Mnie się przyjemnie chodzi z C8 XP-L HI, choć niektórzy mają inne preferencje.
Ale jak chcesz regulację, Brinyte B158B kupiony w chinach:
* świeci dalej niż C8
* potrafi świecić w miarę szeroko
* jest bdb jakości. Jak Convoy. ;)
* trzeba trochę kręcić żeby zmienić zasięg; nie szczególnie długo, ale jeśli potrzebujesz szybkiej reakcji - nie ma szans
* interface użytkownika to horror, żeby zmienić tryb musisz wyłączyć latarkę. Jeśli możesz, zmień sterownik lub oprogramowanie.
* jak każda latarka soczewkowa - jeśli ustawisz szeroko, nie widzisz nic w oddali. Jeśli ustawisz średnio/wąsko - nie widzisz nic pod nogami.

DODANE: