Serwis Acebeam.

...tu piszemy o naszych doświadczeniach z kupowaniem w internecie, opinie o sklepach, pytamy o sprawy z zakupami związane...

Moderatorzy: midi, DNF, krzycho_, kodi, lennin, pawelsz, df, ElSor

1984
Posty: 394
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Serwis Acebeam.

Post autor: 1984 »

Jakiś czas temu moją K30 dopadła klątwa klika - padł, co jest częstą przypadłością tego modelu.

Latarka kupiona w zagranicznym sklepie więc napisałem do producenta. Nie miałem żadnego kwitu ale nic nie chcieli :)
Wspomniałem też że jest na gwarancji :) - dają 5 lat.

Wszystko poszło gładko, nawet odpowiadali bez opóźnień.
Wysyłka do Chin samej latarki równo 20pln.

No i czekanie...
Czekałem jakieś 3 miesiące :cry: W międzyczasie parę razy do nich napisałem ale już coś zaczynali kręcić, a to że numeru telefonu nie podałem, a to jest ważne przy dostawie, a to że już naprawiona i już zaraz wysyłają mi nr do śledzenia itp. Widać jak Chińczyk czegoś kombinuje to jest chory.

Latarka dziś przyszła a numer trakingowy jeszcze nie.

Naprawili i nawet nic nie poobijali - tu nie ma się do czego przyczepić.

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć
ODPOWIEDZ