DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Jeżeli chcemy koniecznie mieć coś konkretnego, to musimy czekać :-( Jeżeli nie podoba się nam czekanie, to DX bez problemu oddaje pieniądze po kursie z dnia zakupu!
Dubito ergo sum!
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Przy moim zamowieniu na DX z PACKAGING przeskoczylo na Processing - Contact us for the latest update. O szto moze im chodzic? Wszystko jest Ready co czeka w zamowieniu, wczesniej dostawa towaru doszla i wzieli sie za pakowanie. Pisac im cos czy co z tym fantem zrobic. Minely juz 24 godziny odkad pojawilo sie to.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
jaybee
Posty: 59
Rejestracja: czwartek 04 gru 2008, 23:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: jaybee »

"Contact us" nalezy rozumiec jako "sprawdzaj co z twoim zamowieniem" , a nie jako mus pisania do nich, bo po pierwsze o czym; a po drugie, jakim kanalem (kanal ogolny jest o kant rozbic, bo odpowiedza po tygodniu; kanal reklamacyjny nie wchodzi w gre).
Moim zdaniem (z tzw. autopsji), ktoras z pozycji przeskoczy z 'processing' na 'pending' i po kliknieciu na towar zobaczysz, ze jest "back ordered eta xyz".

Bedzie to znaczylo, ze tak zwlekali ze skompletowaniem Twjej wysylki, ze jeden z items sie wlasnie skonczyl (a jeszcze wczoraj byl, ale wyslali go innym :grin: ) i teraz yellow brothers musza go domowic u producenta. Jak beda dobrzy to podziela zamowienie na dwie wysylki; jak nie beda - oczekiwanie kolejne Cie czeka :wink:
J.B.TANSTAAFL
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Fluxor, na początku mojej przygody ( ;-) ) z DX miałem podobny przypadek. Zagadałem do nich w trybie reklamacji, "o co kaman". No i zaczęło się! ;-) Odpowiedzieli, że przepraszają, że zwlekają i co ja z tym fantem chcę zrobić. Odpowiedziałem, że poczekam, to oni znowu, że przepraszają i ... Ja, że spoko, jestem cierpliwy i poczekam, ani znowu, że przepraszają i ... Po którymś mailu z kolei odechciało mi się pisać to samo, żeby otrzymać maila wiadomej treści. Dodam, że w statusie mojego zgłoszenia reklamacyjnego było napisane cały czas, że niezbędna jest moja odpowiedź. Nie pamiętam dokładnie po jakim czasie, ale towar otrzymałem. Napisałem wtedy, że towar mam, jestem zadowolony, oni, że też zadowoleni i zamknęli wątek.
Dubito ergo sum!
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Widze wlasnie ze jednak stwierdzili ze maja wszystko co zamawialem i wyslali paczke. Ciekawe czy w paczce bedzie to co zamowilem czy jakis kupon przysla zamiast latarki. Nie wiem po co mieszaja tyle niepotrzebnie.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Kupiłem ostatnio: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19771
Napisali na/o nich, że mają PCB z zabezpieczeniami! Nic takiego nie wymacałem (w komentarzach można o tym poczytać)! Na szczęście będą u mnie pracować pojedynczo i nie jest mi ono potrzebne, ale uważać!
Dubito ergo sum!
grzesio

Post autor: grzesio »

Ostatnio tez mialem "Processing - Contact us for the latest update" znaczy sie w sumie to nadal mam.
Na pytanie zadane w sobote odpowiedzili dzisiaj:
Dear Gregorz,

Apologies for any inconvenience.

Your order is put on hold because the item is temporarily unavailable from our warehouse. The typical reasons for it being suddenly unavailable are:

1. Sudden supply shortage / market fluctuation, or
2. Recent shipments failed our QC test process. And we are still waiting for the correct batch to come.

We will ship your order to you as soon as it is available again. If you prefer not to wait, you can replace it with other equally priced items or cancel it and get your refund. What is your choice, please kindly inform.

Best regards,

Angela
Zakladam wiec ze jak sie do nich nie napisze wysla kiedy beda mieli towar a jak sie napisze to to juz trzeba decydowac czy sie czeka czy wybiera inna opcje bo mail jest zatytulowany "Customer Service Response - Action Required"

Oczywiscie na stronie przedmiot jest od miesiaca caly czas bez zmian "In Stock: ships in 1 to 3 days" ;)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

grzesio, jak nic im nie napiszesz to wysla ci to co maja na stanie, dolacza kupon i reszte dosla jak bedzie dostawa. Wyslali mi tak drivera, po 2 dniach wyslali latarki.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
grzesio

Post autor: grzesio »

to jedyny przedmiot jaki zamowilem wiec nie licze na czesciowa przesylke.
musieliby sam kupon chyba przyslac ;)
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

A cóż to za towar grzesio :) U nich to już norma że niby jest in stock a czekasz na wysłanie miesiąc jak nie wiecej :/
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
foxx
Posty: 134
Rejestracja: wtorek 20 sty 2009, 15:07
Lokalizacja: Czeski Cieszyn ;)

Post autor: foxx »

milo mie zaskoczyli, bo zamowilem 24.2. UF A10, z tym ze wyslanie mialo trwac 3-5 dniu a wyslali az 5.3. a dzisiaj 11.3. mi pisali z domu smsa, ze juz jest paczka :) (z hongkongu poszlo samolten 8.3. wg trackingu).
nie moge sie doczekac :)
emerel
Posty: 113
Rejestracja: piątek 30 lis 2007, 16:53
Lokalizacja: z pogranicza :-)

Post autor: emerel »

Samoloty z HK do PL latają w każdy wtorek i czwartek, LOT-Cargo :-)
Ciekawe, ile w ładunku mają światełek?
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Ile najdłużej czekaliście na towar z DX? Ja zamówiłem (i zapłaciłem! :evil: ) taki oto korpusik: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14880 6 grudnia i wciąż tylko przesuwają terminy (teraz podają 18.03)! Uważam się za cierpliwego człowieka, ale powoli zaczyna mnie to irytować!
Dubito ergo sum!
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

czekałem kiedyś coś kole 2, może 3miesięcy- ale nie zależało mi za bardzo na czasie
Zawsze możesz anulować zamówienie
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

Ja czekałem ze 3 miesiące na sku15880 :/ Już zapomniałem o nim bo z KAI przysyłali prawie od ręki. Na 7880 podobnie przychodzi czekać w miesiące jak nie kwartały :roll:
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
Zablokowany