1.Tungsram +90 lub 120%
2.Osram NB lub wersja Laser
Z ledów to tylko coś na ledach typu ZES lub CSP (nazwy sprzedawców) , ale nie spodziewaj się cudów - niby światła dużo, ale barwa zazwyczaj bardzo zimna i na mokrej drodze ciężko zauważyć czy cokolwiek się świeci. Chłodzenie w głównej mierze jest namiastką chłodzenia.
Z xenonu też ciężko coś polecić. Większość zestawów to to samo.
Ogólnie można by założyć że:
-do typowych świateł z lustrami najlepiej działa homologowane źródło światła, xenony się nie sprawdzają - za dużo światła "błądzącego" które silnie oślepia, ledy potrafią zaświecić prawidłowo (ZES / CSP) ale generują mniej światła niż żarówka, do tego zimnego i kit z tego wychodzi. Cuda na ledach typu XM-L / XHP it nie sprawdzają się kompletnie - osobiście testowałem na XML i MKR i tragedia.
-do soczewek to źródło homologowane czyli żarówka lub xenon - świeci poprawnie i nie oślepia (światło nie wychodzi poza linię odcięcia). ALE można dać po oczach tą "częścią światła" która w założeniu ma doświetlać pobocze / znaki. Ledy w soczewkach świecą tragicznie - nawet te kręcone na full mocy sprawują się gorzej niż tanie żarówki. Testowałem na XML pędzonych po 3A, dwie sztuki, zamiennik H1 i światła przed autem było tyle co kot napłakał. Ledy idealnie w miejscu żarnika.
Poza tym, jesli masz w lampy dawać żarówki a dasz cokolwiek innego = brak homologacji i możliwy mandat
PS-Nie spodziewaj się z żarówki światła o barwie zimnej czy choćby zbliżonej do xenonu. Każde nawet lekkie pomalowanie żarówki powoduje utratę światła. Cuda typu Xenon Laser coś tam, świecą ładnie, ale nic nie oświetlają.