Convoy C8 + XHP35 Hi
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Convoy C8 + XHP35 Hi
W końcu znalazłem chwilę czasu żeby złożyć C8 na XHP35 Hi.
Dioda zamówiona z Kai na ich firmowym podłożu DTP XHP35 HI C4 40E, Barwa bardzo przyjemna coś między 3C a 4C, bez zółtego i bez fioletowego zabarwienia.
Sterownik z Kai H2-C zamówiony końcem sierpnia ma średnicę 22 mm więc trzeba było lekko podtoczyć głowicę C8 w paru miejscach.
Docisk drivera tak jak w modzie Darka C8 z MT-G czyli poprzez tubę.
Driver fabrycznie w trybie turbo daje w diodę 1.5A i po 60 sekundach jest płynna redukcja do 1A, na kanapkę do rezystora pomiarowego został dołożony kolejny co zwiększyło prąd w diodę do 1.7A w turbo.
Włącznik wymieniony na kwadraciaka, sprężynka zmostkowana + mosiężny krążek standardowo.
Przelotka płytki włącznika zmostkowana miedzianym przewodem odpowiedniej grubości + ścieżki na płytce pocynowane.
Driver ma możliwość zasilania z 1 lub 2 ogniw więc w planie jest jeszcze wytoczenie przedłużki na 2 ogniwo.
Jak to świeci?
Podobnie jak C8 na XP-L Hi z prądem ok 4A tylko że mocniej i szerzej, przez co zwiększa się zasięg, może to też zaleta barwy.
Przy dzisiejszej pogodzie pola widać na jakieś 500-600m.
Pomiar luxomierzem z 1m : 80 kluxów, z 3m po przeliczeniu 90 kluxów.
Zasięg teoretyczny wg ANSI 600m.
Zdjęcia terenowe.
ISO 200 F4 t 2"
Do pierwszego jasnego pola rzepaku 180 m, do kolejnego pola rzepaku w oddali 650 m.
Od lewej, referencyjnie, C8 na XP-L HI 3.15A, C8 na XHP35 1.7A
Do pierwszego widocznego budynku 550 m.
Po lewej XP-L Hi, po prawej XHP35 Hi
Dioda zamówiona z Kai na ich firmowym podłożu DTP XHP35 HI C4 40E, Barwa bardzo przyjemna coś między 3C a 4C, bez zółtego i bez fioletowego zabarwienia.
Sterownik z Kai H2-C zamówiony końcem sierpnia ma średnicę 22 mm więc trzeba było lekko podtoczyć głowicę C8 w paru miejscach.
Docisk drivera tak jak w modzie Darka C8 z MT-G czyli poprzez tubę.
Driver fabrycznie w trybie turbo daje w diodę 1.5A i po 60 sekundach jest płynna redukcja do 1A, na kanapkę do rezystora pomiarowego został dołożony kolejny co zwiększyło prąd w diodę do 1.7A w turbo.
Włącznik wymieniony na kwadraciaka, sprężynka zmostkowana + mosiężny krążek standardowo.
Przelotka płytki włącznika zmostkowana miedzianym przewodem odpowiedniej grubości + ścieżki na płytce pocynowane.
Driver ma możliwość zasilania z 1 lub 2 ogniw więc w planie jest jeszcze wytoczenie przedłużki na 2 ogniwo.
Jak to świeci?
Podobnie jak C8 na XP-L Hi z prądem ok 4A tylko że mocniej i szerzej, przez co zwiększa się zasięg, może to też zaleta barwy.
Przy dzisiejszej pogodzie pola widać na jakieś 500-600m.
Pomiar luxomierzem z 1m : 80 kluxów, z 3m po przeliczeniu 90 kluxów.
Zasięg teoretyczny wg ANSI 600m.
Zdjęcia terenowe.
ISO 200 F4 t 2"
Do pierwszego jasnego pola rzepaku 180 m, do kolejnego pola rzepaku w oddali 650 m.
Od lewej, referencyjnie, C8 na XP-L HI 3.15A, C8 na XHP35 1.7A
Do pierwszego widocznego budynku 550 m.
Po lewej XP-L Hi, po prawej XHP35 Hi
Ostatnio zmieniony piątek 24 lis 2017, 19:51 przez smokuxx1987, łącznie zmieniany 1 raz.
Fajny mod
Sprawdź czy taka przedłużka nie podpasuje:
https://www.fasttech.com/product/157520 ... 650-c8-led
Sprawdź czy taka przedłużka nie podpasuje:
https://www.fasttech.com/product/157520 ... 650-c8-led
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Hej,
super mod Też zastanawiam się nad takim w mojej C8. Obecnie mam w niej XM-L2 U2 2C ze sterownikiem 8x AMC 2.8A. Będzie duża różnica w stosunku do XHP35 Hi? Nie wiem tylko którą mam wersję C8, kupiłem ją w czerwcu 2014 od smokuxx1987 (dzięki za fajną latarkę). Obstawiam że "starą", czym to się różni??
smokuxx1987 jaki rezystor dolutowałeś? mogę się zapytać? i w które miejsce? rozumiem że równolegle, na plecy.
super mod Też zastanawiam się nad takim w mojej C8. Obecnie mam w niej XM-L2 U2 2C ze sterownikiem 8x AMC 2.8A. Będzie duża różnica w stosunku do XHP35 Hi? Nie wiem tylko którą mam wersję C8, kupiłem ją w czerwcu 2014 od smokuxx1987 (dzięki za fajną latarkę). Obstawiam że "starą", czym to się różni??
smokuxx1987 jaki rezystor dolutowałeś? mogę się zapytać? i w które miejsce? rozumiem że równolegle, na plecy.
-
- Posty: 909
- Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
- Lokalizacja: POLAND
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Jak kupowałeś w 2014 r to masz starą wersję C8.roniin pisze:Hej,
super mod Też zastanawiam się nad takim w mojej C8. Obecnie mam w niej XM-L2 U2 2C ze sterownikiem 8x AMC 2.8A. Będzie duża różnica w stosunku do XHP35 Hi? Nie wiem tylko którą mam wersję C8, kupiłem ją w czerwcu 2014 od smokuxx1987 (dzięki za fajną latarkę). Obstawiam że "starą", czym to się różni??
smokuxx1987 jaki rezystor dolutowałeś? mogę się zapytać? i w które miejsce? rozumiem że równolegle, na plecy.
Czyli wkręcana piguła, płytszy ref, delikatnie inny wygląd.
Różnice widać między XP-L HI ze zwiększonym prądem a XHP35 HI.
Także między XM-L2 ( bez skalpu ) a XHP35 HI będzie bardzo duży przeskok.
Cenowo wiadomo że wychodzi drożej niż gotowy KDlitker C8.2.
Ale z moich obserwacji wynika że KDlitker ma płytszy reflektor i przy tym samym prądzie i diodzie z odległości 1m uzyskujemy 10kluxów mniej w stosunku do C8, przy pomiarze z większej odległości różnica może być jeszcze większa.
Także jak mają być maksymalne osiągi to raczej lepsza będzie C8 pomimo większej trudności modyfikacji i konieczności podtoczenia głowicy pod driver.
Kolejna sprawa : KDlitker ma fabryczny włącznik dokładnie taki jak w convoyach C8 i S2+.
Do prądów 3A daje radę ale powyżej raczej długo nie pociągnie.
Sterownik który zasila diodę XHP35 prądem 1.5A pobiera z ogniwa 5-6A a to już znacznie za dużo na fabryczny włącznik, więc i tak trzeba coś poprawiać.
Z największych plusów tej konstrukcji jest moim zdaniem płaska stabilizacja, której nie da się uzyskać przy jednej diodzie i driverze liniowym ze zwiększonym prądem znacznie ponad 3A.
Re: Convoy C8 + XHP35 Hi
Witamsmokuxx1987 pisze: Przelotka płytki włącznika zmostkowana miedzianym przewodem odpowiedniej grubości + ścieżki na płytce pocynowane.
Jak zmostkowałeś przelotki na płytce wyłącznika.
Możesz to opisać?Ew. jakaś fotka.
Dzięki za odpowiedź.
a czy coś stoi na przeszkodzie, żeby dać do takiego moda XHP50. Nie popsuje skupienia wiązki?
Jaki byłby prąd zasilania sterownika dla XHP50?
Co się stanie z prądem jak będą dwa ogniwa? Chyba popłynie mniejszy prąd, będzie miał przełącznik "łatwiej".
Średnica MCPCB w C8 to 20mm ?
a czy coś stoi na przeszkodzie, żeby dać do takiego moda XHP50. Nie popsuje skupienia wiązki?
Jaki byłby prąd zasilania sterownika dla XHP50?
Co się stanie z prądem jak będą dwa ogniwa? Chyba popłynie mniejszy prąd, będzie miał przełącznik "łatwiej".
Średnica MCPCB w C8 to 20mm ?
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Z XHP50 będzie trochę więcej światła ale dużo szersza wiązka.roniin pisze:Dzięki za odpowiedź.
a czy coś stoi na przeszkodzie, żeby dać do takiego moda XHP50. Nie popsuje skupienia wiązki?
Jaki byłby prąd zasilania sterownika dla XHP50?
Co się stanie z prądem jak będą dwa ogniwa? Chyba popłynie mniejszy prąd, będzie miał przełącznik "łatwiej".
Średnica MCPCB w C8 to 20mm ?
Można porównać do Convoy M1 z XM-L2
Sterownik pod XHP50 fabrycznie ustawione 3A w diodę i nie ma możliwości zasilania z 2 ogniw w szeregu.
Sterownik pod XHP35 ma możliwość zasilania z 2 ogniw, prąd pobierany z ogniwa zmniejszył by się o połowę lub nawet więcej, oczywiście dla włącznika to lepiej, problemem jest w tym wypadku przedłużka na 2 ogniwo ale postaram się ten temat dograć.
Podłoże W C8 ma rozmiar 20 mm.
Rozwiercasz płytkę włącznika i przeciągasz przez otwór przewód/plecionke/drut co komu wygodniej.munenori pisze:Witamsmokuxx1987 pisze: Przelotka płytki włącznika zmostkowana miedzianym przewodem odpowiedniej grubości + ścieżki na płytce pocynowane.
Jak zmostkowałeś przelotki na płytce wyłącznika.
Możesz to opisać?Ew. jakaś fotka.
Oryginalny włącznik też się nie nadaje do takich prądów więc trzeba go wymienić na inny.
Próbuje wgryźć się w temat modyfikacji C8 Ja mam pigułę na driver 17mm, malutki bardzo. Gwint piguły ma około 22mm, czyli nie ma mowy o zrobieniu gniazda na driver.
Czy uda się zrobić tak, żeby sfrezować pigułę i po prostu położyć na niej H2-C? Docisnę wtedy tubą driver? Tubę też trzeba modyfikować? (nie licząc usunięcia anodowania na froncie).
smokuxx1987 jak wygląda Twoja piguła? możesz mi ją pokazać na fotkach?
Ta modyfikacja jest możliwa na mojej starej C8?
Czy uda się zrobić tak, żeby sfrezować pigułę i po prostu położyć na niej H2-C? Docisnę wtedy tubą driver? Tubę też trzeba modyfikować? (nie licząc usunięcia anodowania na froncie).
smokuxx1987 jak wygląda Twoja piguła? możesz mi ją pokazać na fotkach?
Ta modyfikacja jest możliwa na mojej starej C8?
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Nie pamiętam już dokładnie jakie wymiary miała stara C8 a było ich 2 rodzaje z pigułą mosiężną i aluminiową.roniin pisze:Ok, skoro wiedza jest zbyt cenną, a moja niewiedza zbyt duża, będę kombinować sam. Najwyżej klocki pójdą w śmietnik.
Uparłem się na H2-C i xhp35 i 2x18650 , nie ma takiego KDlitkera.
Jak masz tą wersje z alu pigułą o średnicy gwintu takiej samej jak średnica gwintu tuby od strony drivera i to jest 22 mm to nie da rady zmieścić sterownika.
Sterownik ma 22mm to znaczy że musiał byś całkiem stoczyć gwint w głowicy czyli nie zakręcił byś tuby z ogniwem.
Także zmierz suwmiarką ile masz miejsca w środku na średnicy i odległości do wkręconej piguły, jak głęboko tuba wchodzi w głowice i będziesz wiedział czy się zmieści czy trzeba coś stoczyć i czy zostanie gwint czy nie.
U mnie driver jest dociśnięty tubą i anoda na tubie też stoczona.
Więcej nie wiem jak mogę pomóc na odległość.