Problem ze sprzedawcą

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Candel
Posty: 5
Rejestracja: środa 10 sie 2022, 15:43

Problem ze sprzedawcą

Post autor: Candel »

Witam wszystkich użytkowników tego forum, a teraz do rzeczy mam problem z latarką sklihunt s3 pro a mianowicie ze sprzedawcą tej latarki,kupiłem ją w 2021 roku i na początku trochę ją używałem gdzieś tak z ponad miesiąc a później odstawiłem na półkę i stała tak z parę miesięcy bo używałem nitecore p15 już ponad 7 lat bez problemu aż nagle przestał się ten nitecore włączać poprawnie tzn. włącznik chwilowy działa ale żeby poświecić dłużej to trzeba trzymać cały czas przycisk włącznika , więc odstawiłem nitecore i zacząłem używać tego skilhunta nie minęło parę tygodni i ten nowy skilhunt też przestał działać wogóle nie można było włączyć nawet chwilowe włączenie nie działało więc wysłałem tego skilhunta na gwarancje , latarka została niby wymieniona na nową i świeci ale ja w to nie wierze bo wskazują na to różne ślady takie jak np. brud w tych rowkach w okolicy przycisku ,pierwsza litera nazwy typu latarki czyli s jest jakby wyżłobiona oraz wcześniej przed wysłaniem na gwarancje latarka się odkręcała cała nawet tam gdzie jest dioda led a teraz jest sklejona góra latarki i nie można tego zobaczyć jak tam to wszystko wygląda , podejrzewam że sprzedawca chciał ukryć niechlujną naprawę i dlatego skleił górę latarki, szkiełko z reflektorem też było sklejone ale to już wtedy jak ją kupiłem, na stronie producenta są recenzje i zdjęcia tej latarki jak powinna wyglądać oryginalna i że cała jest rozbieralna a nie klejona jak moja,proszę mi napisać czy mogę żądać zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi czy gwarancji i jak to zrobić , będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
ptja
Posty: 2396
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: ptja »

Strasznie chaotycznie piszesz. Tak, możesz korzystać z rękojmi lub praw konsumenta (w zależności od szczegółów zakupu).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Candel
Posty: 5
Rejestracja: środa 10 sie 2022, 15:43

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Candel »

Dzięki za odpowiedź o co chodzi z tymi szczegółami zakupu pytam bo nigdy z tego nie korzystałem , czy może jeszcze ktoś napisać dokładnie jak to zrobić oraz ile mam czasu z tą wymianą bądź zwrotem gotówki.
Candel
Posty: 5
Rejestracja: środa 10 sie 2022, 15:43

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Candel »

Dodam jeszcze że napisałem do sklepu elektromania24.pl w piątek i do dziś cisza.
ptja
Posty: 2396
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: ptja »

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Candel
Posty: 5
Rejestracja: środa 10 sie 2022, 15:43

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Candel »

Witam, napisał mi pismo reklamacyjne i w nim jest napisane że reklamacja została rozpatrzona negatywnie i że stanowisko w tym względzie jest ostateczne i nie ulegnie zmianie i co dalej mogę z tym zrobić ,wstawił bym skan tego pisma ale nie wiem jak , a z tym rzecznikiem to można telefonicznie przez internet czy trzeba osobiście się stawić.
ptja
Posty: 2396
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: ptja »

Powodzenia.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Mociumpel
Posty: 1942
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Mociumpel »

https://prokonsumencki.pl/reklamacja-to ... ko-klient/
poczytaj i zacznij ponownie z tytułu rękojmi - negatywne rozpatrzenie gwarancyjne nie wyklucza ponownego ataku z rekojmi.
niestety nikt za rączkę co i jak cię nie doprowadzi - znając zasady atakuj sam.
Candel
Posty: 5
Rejestracja: środa 10 sie 2022, 15:43

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Candel »

Dzięki za odpowiedź po prostu nie wiem jakie są aktualne przepisy oraz niektóre rzeczy są dla mnie nie zrozumiałe czytając te przepisy ale pojade do rzecznika praw konsumenta i dowiem się co i jak.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1546
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: Problem ze sprzedawcą

Post autor: Dziubek »

Napisz maila na adres porady@dlakonsumentow.pl i opisz problem, podpowiedzą jak to rozwiązać, ale staraj napisać się to możliwie "po polskiemu".
UWAGA! Nowy projekt - Przygody z IT. Zapraszam na Fanpage - darmowe licencje na programy, ciekawe zniżki, recenzje sprzętu
#KablujZGłową Testy przewodów USB-C -> A-C oraz C-C i microUSB
Diodek.pl - Latarki i sprzęt
ODPOWIEDZ