Sofirn gwarancja

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Sofirn gwarancja

Post autor: szakalaka »

Witam

Panowie przed 10 miesiącami kupiłem niepełnosprawnej koleżance w prezencie latarkę Sofirn SP33S z dwoma Aku. Niestety latarka przestała działać, kupiłem ją w shopee którzy wycofali się z polskiego rynku. W sprawie gwarancji i naprawy pisałem do Sofirn ale najkrócej tłumacząc mają mnie w .. ciemnym zakątku.. Nie za bardzo mogę kupić nowy prezent a koleżanka nigdy nie pozwoliła by sobie na tak "drogą" lampkę jak mówi - ma inne wydatki. Czy jest jakiś sposób na wyegzekwowanie gwarancji lub rękojmi ? Swoją drogą kiedyś padł mi jakiś droższy model Nitecore i mimo że było to po jakiś 7 latach bez problemu wymienili mi ją na nową
Także ja na pewno Sofirn będę omijał szerokim łukiem.
Pozdrawiam Andrzej

Ps. Przepraszam za literówki i błędy niestety piszę na telefonie bez okularów.
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
Kazik
Posty: 663
Rejestracja: czwartek 07 sie 2008, 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sofirn gwarancja

Post autor: Kazik »

Witam

Z gwarancją / rękojmią nie pomogę, ale w razie czego mogę pomóc z naprawą lampki. Podesłałbyś mi ją, na 90% będę w stanie naprawić i zwrócę działającą. Tylko jakby się okazało że trzeba ściągać części (a pewnie na tym się skończy) to chwilę może to potrwać (chwilę czyt. nawet miesiąc...).
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Re: Sofirn gwarancja

Post autor: szakalaka »

Trochę nieodpowiednie podejście Sofirna bo sprzedawcą przez shopee był sofirnlight.pl czyli można czytać polska filia i tak podchodzą do gwarancji 😔.
Kazik byłbym wdzięczny jakbyś spróbował ją naprawić.

Korzystając z okazji może admini pozwolą żebym wkleił link do zbiórki na tą dziewczynę ? Wiem że to niezgodne z regulaminem ale próbuję ze znajomymi nazbierać na kolejny turnus rehabilitacyjny (jeden kosztuje około 12000) . Na pierwszy żeśmy sporą kwotę dołożyli i dziewczyna po 12 latach w łóżku pojechała na miesięczną rechabilitację wróciła jak z raju😀. Lekarze w tym ośrodku dali nadzieję że kilka turnusów może ją postawić na nogi. Jej córka otworzyła zbiórkę przez stronę zrzutka.pl. Moja prośba może ktoś może wpłacić kilka zł lub jakoś nagłośnić zbiórkę. Najgorsza jest bezsilność i świadomość że dużo zależy od kasy 😔.
Narażam się na kłopoty na forum ale podam dane strona zrzutka.pl koleżanka to Beata Jajko.

Kazik możesz przesłać mi adres do wysyłki.
Pozdrawiam
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
Kazik
Posty: 663
Rejestracja: czwartek 07 sie 2008, 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sofirn gwarancja

Post autor: Kazik »

PW
szakalaka
Posty: 94
Rejestracja: niedziela 14 gru 2008, 04:17
Lokalizacja: Opole

Re: Sofirn gwarancja

Post autor: szakalaka »

Podsumowanie

Sprawa dobiegła końca (no prawie, ale o tym później) Sofirn zachował się z honorem😁.
Jak to wyglądało z Sofirnem :
Po negocjacjach i pertraktacjach udało mi się wynegocjować że w ramach gwarancji mogą mi wysłać sterownik lecz jest drobny i trochę kiepsko dlatego (wcześniej już zamierzałem kupić na kolejny prezent) zakupiłem u Nich w dość dobrej cenie następną SP33S. Zwarzając na to że latarka nie była kupiona od Nich tylko od pośrednika myślę że jest to uczciwy układ. Niestety przed wysyłką poinformowali mnie że w magazynie sterownika nie mają i proponują że wyślą mi nową SP33S bez aku i czy to mi pasuje 😁. Dodatkowo poprosiłem czy by nie dorzucić do przesyłki gumki zakrywającej port ładowania USB-C ? potwierdzili i wysłali. W aplikacji Inpostu 10.10.2023 wyskoczyło powiadomienie że przesyłka w trakcie przygotowania.
No to myślę super i czekam, lecz przez miesiąc nic się nie zmieniało kilkukrotnie pytałem się Sofirna co się dzieje , ale w odpowiedzi informowali żeby czekać dojdzie i tyle. Coś koło 10.11.2023 po moim kolejnym emailu otrzymałem informację że pewnie przesyłka zagineła i wyślą ponownie. Tak też uczynili, w apce InPostu info że "Przesyłka w trakcie przygotowania" i czekanie, do przedwczoraj😁 przyszła informacja że przesyłka "Przyjęta w oddziale" i wczoraj u mnie 😁. Zastanawiałem się czy dodadzą tą dodatkową latarkę w ramach gwarancji a o gumce to już raczej nie marzyłem. Odbieram z paczkomatu (bo przekierowałem), śmigam do domu, otwieram i niespodzianka , opróch kupionej SP33S niebieskiej , czarna SP33S za reklamowaną i do tego 3 gumki maskownice USB 😁😁😁. Można Można 😁 i takich producentów więcej, pełen szacunek.

Teraz o tym "prawie" musziałbym z kimś pogadać żeby wymienić diodę w tej niebieskiej bo bardzo mnie drażni taki ala różowato-fiolettowy odcień na coś ładniejszego z wysokim CRI, Panowie co byście proponowali ?
Pozdrawiam
Andrzej
Lepsza mała pomoc , niż wielkie współczucie.
Awatar użytkownika
Kazik
Posty: 663
Rejestracja: czwartek 07 sie 2008, 19:02
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sofirn gwarancja

Post autor: Kazik »

Są Cree XHP70.3 z wysokim CRI - najbezpieczniej brać z kaidomain.com, coś tam na Aliexpress się też znajdzie, ale jakoś nie mam zaufania...
http://kaidomain.com/search&search=Xhp70.3

I wybór na Kai jest szeroki - nie tylko barw (polecam 4000K lub 5000K), ale też z CRI 80/90/95. I co najważniejsze - są też wersję bez soczewki, co zmienia to jak lampka świeci. Można wziąć wersję "HI" I wtedy spot robi się węższy (gorzej pod nogi), ale przez to wzrasta zasięg.
ODPOWIEDZ