Lampka i tak jest do wyrzucenia. Więc jeśli naprawa ma być płatna, to sorry, ale nie zgodzę się i każę sprzęt zutylizować.
ALE. Na profilu ich na fejsie możesz podejrzeć moją wypowiedź i ich odpowiedź. Wiedzą, że grzebałem, że próbowałem naprawić a mimo to sugerują przysłanie. Nie uwierzę, że w celu wykonania odpłatnej naprawy.
[ Dodano: 14 Wrzesień 2014, 10:13 ]
No, to mogę napisać. Nie naprawili za free. Tylko wymienili na nową za free.
Jakaś inna rewizja, jeszcze mocniejsze w mojej ocenie światło. Brawo, brawo, brawo!
Serwis firmy Mactronic
Post pod postem, ale mam i ja coś do dodania w temacie serwisu firmy MacTronic.
Otóż, od kilku lat posiadam lampkę tylną MacTronic FE-52 w której jakiś czas temu przy demontażu po sezonie, niefortunnie połamałem na pół obejmę mocującą, szukałem zamienników, ale nie znalazłem nic pasującego i lampka leżała odłogiem, więc na początku tygodnia wpadłem na pomysł by zapytać u źródła, naskrobałem e-maila do serwisu firmy MacTronic (serwis@mactronic.pl), z zapytaniem czy przypadkiem może u nich można nabyć ów element, w odpowiedzi poproszono mnie jedynie o dokładny adres i po trzech dniach listem poleconym otrzymałem kompletny, nowy uchwyt mocujący do mojej lampki, nie poniosłem przy tym absolutnie żadnych kosztów, uchwyt dostałem zupełnie gratis. Nie pytano mnie nawet o żadne paragony czy gwarancje.
Zatem mogę z czystym sumieniem potwierdzić fakt, że serwis MacTronica działa świetnie (ten pogwarancyjny też), frontem do klienta, powiedziałbym iście po amerykańsku (a może po polsku).
Brawo! Tak trzymać, niech inni biorą z nich przykład.
Otóż, od kilku lat posiadam lampkę tylną MacTronic FE-52 w której jakiś czas temu przy demontażu po sezonie, niefortunnie połamałem na pół obejmę mocującą, szukałem zamienników, ale nie znalazłem nic pasującego i lampka leżała odłogiem, więc na początku tygodnia wpadłem na pomysł by zapytać u źródła, naskrobałem e-maila do serwisu firmy MacTronic (serwis@mactronic.pl), z zapytaniem czy przypadkiem może u nich można nabyć ów element, w odpowiedzi poproszono mnie jedynie o dokładny adres i po trzech dniach listem poleconym otrzymałem kompletny, nowy uchwyt mocujący do mojej lampki, nie poniosłem przy tym absolutnie żadnych kosztów, uchwyt dostałem zupełnie gratis. Nie pytano mnie nawet o żadne paragony czy gwarancje.
Zatem mogę z czystym sumieniem potwierdzić fakt, że serwis MacTronica działa świetnie (ten pogwarancyjny też), frontem do klienta, powiedziałbym iście po amerykańsku (a może po polsku).
Brawo! Tak trzymać, niech inni biorą z nich przykład.
Nie powiedziałbym kiepskie, nie są najlepsze z dostępnych na rynku to fakt, przednie lampki oferowane pod tym brandem są po prostu zwykłe, czyli skierowane do normalnych użytkowników, nie są najwydajniejsze, najnowocześniejsze, nie oferują najnowszych rozwiązań i wyżyłowanych do maksimum parametrów, przy tym jednak trzeba zauważyć, że nie są najtańsze.skaktus pisze:Produkty kiepskie to choć serwisem nadrobią
Jednak abstrahując od powyższego obsługa gwarancyjna i po gwarancyjna serwisu zasługuje na dużą pochwałę.
Zaś lampki rowerowe, tylne MacTronica moim zdaniem są bardzo dobrej jakości (używam od kilku lat naprzemiennie trzech różnych modeli), a jeżeli dodamy do tego jakość obsługi klienta w ich serwisie firmowym, także tego zgłaszającego się z problemem już po wygaśnięciu gwarancji, mogę śmiało powiedzieć, że tylne oświetlenie MacTronica to świetne produkty w niewygórowanych cenach.
___