Strona 2 z 2

: wtorek 06 paź 2015, 13:51
autor: BKK
Jimmy, jak sprawdzałem na zasilaczu, to podtrzymanie trzymało całkiem przyzwoicie na bardzo obniżonym napięciu. Jeszcze przy 6V trzymało mocno. Więc wydaje mi się, że tak to działa - niskie napięcie podtrzymania i impuls na odchylenie. Wtedy cewka elektromagnesu nagrzeje się zdecydowanie najmniej.

: wtorek 06 paź 2015, 22:16
autor: ...John
lec pisze:
...John pisze:
lec pisze:bi-xenon ma zawsze większą średnice niż zwykły xenon
Nie zgodzę się.
Są wyjątki, jak soczewka biksenon z hondy crv.
Średnica szkła to 2,5".
hmm, a są jeszcze jakieś takie przypadki ? do tej pory każde lampy z którymi miałem styczność miały większe średnice, jest to zwyczajnie podyktowane względami praktycznymi. Jak świeci taki biksenon w crv? skoro nie ruszali średnicy to musi być coś kosztem czegoś....
Jest to ta sama soczewka, która za wielką wodą nazywana jest "FX".
Świeci całkiem przyzwoicie.

: środa 07 paź 2015, 10:47
autor: lec
ok, dzięki za info

: wtorek 30 paź 2018, 21:58
autor: pochoodniaa!
Jakiś czas temu jechałem w nocy autokarem, który miał światła mijania prawdopodobnie ksenonowe (białe), a drogowe halogenowe (żółte). Niby nic dziwnego, ale dlaczego jak kierowca przełączał na długie, to krótkie gasły? Gdyby były ksenonowe, musiałyby się świecić przez całą trasę.

: środa 31 paź 2018, 07:42
autor: Fluxor
Może założył sobie sam xenony na mijania i nie przeprowadził żadnych dodatkowych modyfikacji instalacji, żeby nie wyłączało świateł mijania przy włączaniu drogowych. Różne samochody mają to różnie zrobione, jeździłem zarówno takimi gdzie świecą jednocześnie halogenowe mijania i drogowe jak również takimi gdzie mijania gasną podczas włączania drogowych (tylko przy trwałym włączeniu a nie chwilowym).

: poniedziałek 12 lis 2018, 22:08
autor: BKK
Jakoś nie kojarzę aut w których, jeśli światła mijania i drogowe są rozbite na osobne żarówki i lustra, to światła mijania gasną po włączeniu drogowych. Zasada pracy takich reflektorów jest taka, że mijania świecą przed auto, a drogowe, to typowe dalekosiężne, które nie oświetlają obszaru przed pojazdem. Więc się uzupełniają. Tylko w lampach z H4 przełączają się żarniki.