Strona 2 z 4

: czwartek 07 kwie 2016, 12:53
autor: ElSor
Żeby było w przyklejonym temacie, to podlinkuję tylko to > http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=19098 czyli o sklepie EverBuying.

: wtorek 18 paź 2016, 10:57
autor: Scoia_tael
Nasuwa się pytanie z wiązane z postem. Jakie w takim razie sklepy polecacie?

: wtorek 18 paź 2016, 14:44
autor: marekwoj
Czytałem ten wątek i przed zakupem miałem obawy, ale dwie latareczki już doręczone, a ostatni zakup dojechał do Warszawy. Wysłali szybko (dwie następnego dnia, jedną trzeciego), transport Czeską pocztą, jak na zakup z Chin błyskawiczny, wszystko OK.

Albo się poprawili, albo szczęście miałem :mrgreen:

: wtorek 18 paź 2016, 15:23
autor: rafalklis
GearBest od kilku miesięcy działa bez zastrzeżeń. Myślę, ze należy odwołać bana na ten sklep.

: wtorek 18 paź 2016, 16:18
autor: pier
I ja potwierdzam zero problemów. Zamawiałem u nich pierwszy raz pierdołe za 6$ i bez trackingu przyszło szybciej niż rejestrowana z BG.

: wtorek 18 paź 2016, 20:11
autor: maba
Do mnie też w końcu zaczęły dochodzić nierejestrowane od nich. Dodatkowo refund bezproblemowy, choć niestety tylko na ich portfel - ale za to szybko :razz:

: wtorek 18 paź 2016, 21:43
autor: Calineczka
i ja ostatnio nie mam zastrzeżeń. Widać uczą się na błędach!

: środa 19 paź 2016, 11:48
autor: tnt_gt
Albo widzieli wątek na czerwono na Światełkach

: niedziela 13 lis 2016, 21:10
autor: Fluxor
Sklep Gearbest nadal nie chce, żebym robił u nich zakupy. Od czasu kiedy nie wysłałem im skanów dokumentów, rzekomo potrzebnych do jakieś weryfikacji każde zamówienie jest anulowane a pieniądze zwracane.

Po dłuższej przerwie zamawiałem ponownie 11.11.2016 i po 24 godzinach zwrot za płatność, niezależnie czy płacone przez PayPal czy bezpośrednio z karty.

: niedziela 13 lis 2016, 21:19
autor: maro21
Ja z GB nie mam problemów... Wymienili mi nawet zepsute rzeczy

: niedziela 13 lis 2016, 22:04
autor: ambrozy
Na 6 złożonych do tej pory zamówień 4 bezproblemowe, 2 pozostałe w trakcie realizacji, jakoś się o nie nie boję.

: niedziela 13 lis 2016, 22:31
autor: Fluxor
Na stronie pojawiło się wyjaśnienie odnośnie weryfikacji płatności:

https://support.gearbest.com/faq/faq/view?id=502

pozostaje wysłać skany albo można zapomnieć o zamawianiu.

: poniedziałek 14 lis 2016, 12:58
autor: marekwoj
Nie za bardzo rozumiem to wyjaśnienie. Po co im skan mojego paszportu czy prawa jazdy ? Jeżeli będą chcieli coś takiego odemnie, to niestety będę musiał kupować gdzie indziej :(

: poniedziałek 14 lis 2016, 13:47
autor: Fluxor
Ja już kupuje gdzie indziej, oznacza cię jako potencjalnego oszusta i nic nie wyślą nawet jak zapłacisz przez PayPala.

: wtorek 15 lis 2016, 20:13
autor: komor
marekwoj pisze:Nie za bardzo rozumiem to wyjaśnienie. Po co im skan mojego paszportu czy prawa jazdy ?
Tutaj to wyjaśniają: http://www.gearbest.com/about/verify-payment.html
As part of our in-house Quality Assurance Program, we occasionally ask new customers to provide payment verification.
Pewnie chodzi o nadużywanie zgłaszania zaginięcia nierejestrowanych przesyłek w celu wyłudzenia ponownej wysyłki. Paszportu ani dowodu bym na pewno nie wysyłał, mnie o nic nie prosili, a mam jak dotąd 9 zamówień złożonych u nich, z czego 4 jeszcze w realizacji. Ale rachunek za prąd czy komórkę mogę wysłać, choć tylko PDF-a, bo nic już fizycznie nie dostaję. Fotografii karty kredytowej/płatniczej na pewno nie dam.