jak tak dalej pojdzie to zaczne sie HIDami mocniej interesowac, jak zbankrutuję to przez Ciebie Androot
Rozumiem ze zdjeica z takimi samymi nastawami dla leda i hida?
Tak te same ustawienia, ta sama odległość od ściany. Przetwornica + palnik z Allegro za 200zł + przesyłka. Reflektor to ok. 45zł z przesyłka. Akumulator kosztuje ok. 30zł.
Koles lze jak z nut. To najstarszy model przetwornicy elektromagnetycznej jaki jest na rynku. Moze ktos mial jakies zapasy magazynowe i rzucil z powrotem na rynek jako "nowosc". Co do awaryjnosci - jeden zestaw swieci testowo drugi miesiac po 8h dziennie przy chlodzeniu wiatrakiem i nadal dziala. Przetwornica robi sie dosyc ciepla.
Witaj
Światełko naprawdę wygląda potężnie. Odnoszę jednak wrażenie, że różnica między mijania a drogowymi jest niewielka, może dlatego, że świeciłeś w dół. Nie jest to jednak zbyt masywne jak na mocowanie do kierownicy? Ogólnie to bardzo mi się podoba.
cześć wszystkim
tak testy były robione jeszcze przed założeniem (świeciłem z balkonu z 1 pietra ukośnie w dol)montaż był przeprowadzony w styczniu od tamtej pory jeżdżę jak czas pozwala rowerem po rożnych nawierzchniach (drogi leśne szutrowe- trochę wybojów jest , asfalty tez) i montaż się sprawdził (staram się tak ułożyć jazdę żebym przez godzinę na światłach dojechał- ograniczenie akusiem he he)w brew pozorom nie wazy to tak wiele najcięższy element to akumulator(mocowany pod rama w okolicy sztycy)akumulator 12V 7Ah żarnik D1S optyka VALEO (lampa była z lewej strony auta) przetwornica i żarnik xenarc osram z zauważonych różnic to drogowe nie sa tak dobre jak w autach z lampami po obu stronach ale da się z tym żyć zadziwiająco dużo aut jadących z przeciwka myśli ze jedzie auto z przepalonym lewym reflektorem(uważają przy wyprzedzaniu!!)