
Co do KAI to na razie bym się tym bardzo nie przejmował. Najprawdopodobniej poważny pad serwera im się zdarzył. Przypadku chodzą po sklepach.
Premislaus, szczerze to i tak cię podziwiam. Ja bym chyba nawet dwóch tygodni nie wytrzymał.

W sumie to przesyłka jest dla kumpla, dla mnie tylko mała jedna latarka. A że akurat mam już taki model, a ta ma być jako zamiennik, specjalnie nie wyczekiwałem listonosza. Ale teraz chciałbym przynajmniej kasę odzyskać.evolucja pisze:Premislaus, szczerze to i tak cię podziwiam. Ja bym chyba nawet dwóch tygodni nie wytrzymał.
Wiesz, tak sobie teraz pomyślałem. Może mają podpisaną umowę z pocztą na bardzo tanie wysyłki, ale w zamian za to mogą je sobie przetrzymywać na poczcie w nieskończoność? To by w sumie wyjaśniało wszystkie wątpliwości i problemy.TMK pisze:Za nieterminową dostawę odpowiada firma sprzedająca. Od nich zależy czy mają odpowiednie umowy z przewoźnikiem. Z czekaniem można poszaleć, ale nie 45 dni
Myślę, że to przypadek z tym emailem. Szczerze wątpię aby na bieżąco śledzili wszystkie wiadomości i się do nich odpowiednio stosunkowali. Od samych klientów DX muszą ich mieć kilkadziesiąt dziennie, a takich sklepów w HK można chyba liczyć w dziesiątkach, a innych, mniejszych to pewnie i w setkach jak i tysiącach.Komarek34 pisze:Nie chodzi o to czy bronie czy nie-chodzi o dziwne uwstecznienie trakingu .I to po moim mailu. Oraz o zaleganie-ale tylko tych z DX.Może dostanę odpowiedź,że to błąd itd i będzie OK.
fajnie, tylko, że ja pytałem o różnicę między statusami z "being processed" i bez.......Dear David,
Thank you for your email.
Please provide us with the following information for our investigation:-
(a) Item number and Copy of the Certificate of Posting
(b) Description of content and its value;
(c) Details of sender’s name and address;
(d) Details of addressee’s name and address.
Yours sincerely,
Mail Tracing Office
Hongkong Post
Evolucja sam mi pisales któregoś razu że w sumie są trzy statusy. Powinnien być jeszcze o przygotowaniu do wysyłki,i o wysyłce. Gdzieś czytałem że wylatują wtorki i w czwartki.evolucja pisze:Xter, jasne, że tekst jest standardem. Nie ma tam bowiem żadnej informacji o tym, że coś jest nie tak lub, że potrzebny jest jakiś kontakt.
Co oznacza to 'uwstecznienie'? Że nasze przesyłki nie załapały się na dzisiejszy samolot. Śledząc bowiem statusy innych z tego wątku i z wątku o DealExtreme można wywnioskować, że poszedł dzisiaj jeden do Polski.
Następny pewnie za tydzień..