Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

A jednak odpowiedzieli bardzo szybko, tylko mail wpadł do spamu. Dziwne, inne maile z BG docierają bez problemu, tylko odpowiedź (od cservice) nie.

Niestety odpowiedzieli, że gwarancja na zabawki wynosi 3 dni, zgłoszenie po terminie więc ponownej wysyłki czy refundu nie zrobią. Trzy dni gwarancji :evil:, tego się nie spodziewałem.
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

Ale chwaliłeś się im, że dopiero teraz otworzyłeś paczkę? W regulaminie mają ten okres trzech dni po dotarciu paczki po którym trzeba zgłaszać wady i problemy.
Gwarancja do produktów nie jest wyszczególniona.

Gwarancja

Ja zamawiałem telefon ale tam to jest wyszczególnione i jest jak byk rok gwarancji. Odsyłanie z pomocą PayPal jest darmowe.
Mam nadzieję, że nie będzie problemów.
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

Tak, napisałem że to był prezent, więc paczka otworzona 24 grudnia, a dzień później (i okolo godzinę zabawy, nawet akumulator się nie rozładowal) awaria. Zgłoszenie było kolejnego dnia, 26 grudnia. Ale paczka dostarła w połowie września co znacznie te 3 dni przekracza.
Wiem, że na telefon jest gwarancja 1 rok, mam dwa z BG i przed zakupem szukałem info o gwarancji. Ale jakos mi się wydawało, że analogicznie do PL, gdzie na wszystko jest 2 lata w CN jest rok, a tu taka niespodzianka.

Przy okazji mam nauczkę, aby wszystko co przyjdzie od razu porządnie sprawdzać. Bywało, że nie było czasu i sprawdzałem z tydzień po dotarciu. Na szczeście to pierwszy przypadek, że coś się zepsuło.
arkus
Posty: 193
Rejestracja: niedziela 04 sie 2013, 15:43
Lokalizacja: kieleckie

Post autor: arkus »

Zamówiłem zegarek.
Dotarł uszkodzony, zerwany sekundnik i pęknięte szkiełko. Ewidentnie źle zapakowany.
Reklamacja, załączone zdjęcia i po 3 dniach zwrot kasy.
GanzConrad
Posty: 879
Rejestracja: wtorek 14 paź 2014, 20:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GanzConrad »

U mnie podobnie, lecz w przypadku termometru biurkowego. Przyszedł chyba 13.12 uszkodzony, złe pakowanie, reklamacja tego samego dnia. Do dziś brak odzewu. Poszedł już mail na Customer Service i nadal nic. Rok temu paczki przychodziły po 10 dniach, teraz co najmniej miesiąc. Chyba stali się ofiarą własnego sukcesu. Od września dotarła tylko jedna paczka. Jedna zagubiona, jedna uszkodzona. Nie zamawiam nic, bo szkoda nerwów.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Szkoda nerwów jak się coś zamawia i na to czeka. Ogólnie od Chińczyka to najlepiej zamawiać rzeczy które nie są potrzebne żeby się nie denerwować jak mijają kolejne miesiące a paczki nie widać. Chyba się z tego wyleczyłem, chyba wolę zapłacić ten podatek i kupić w PL.
GanzConrad
Posty: 879
Rejestracja: wtorek 14 paź 2014, 20:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GanzConrad »

Ja większość rzeczy kupuję na allegro czy innym portalu, ale po prostu w kraju.
Jak wliczysz czas (zarówno oczekiwania jak i korzystania z danego przedmiotu) to wychodzi taniej płacąc dodatkową marżę, podatki itp. Z biegiem wieku czas staje się coraz cenniejszy ;-)
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8522
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam

Mogę tylko opisać moje doświadczenia: kupiłem cztery drivery do silników krokowych, 3 przyszły z urwanymi kondensatorami i dwa z rozwalonymi przełącznikami. Co ciekawe, u Nich na stronie, było zdjęcie z uszkodzonym przełącznikiem, więc chyba nie miałem podstaw do reklamacji :wink: . Po zgłoszeniu, zapytali co oczekuję, odpisałem że potrzebuję sprawne driwery, przysłali trzy nowe. Ostatnio kupiłem podnóżki do motoru, przyszły z delikatnymi wgnieceniami, do którego niewątpliwie przyczyniło się pakowanie tylko we folię. Nie zgłaszałem a tylko napisałem w komentarzu, sami zaproponowali zwrot 30 zł.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
zlp
Posty: 29
Rejestracja: czwartek 18 gru 2008, 20:22

Post autor: zlp »

W ostatnim kwartale co tydzień coś przychodzi. Telefon, latarki, szczoteczki do zębów i inne rzeczy i na razie nie było wpadki.
Awatar użytkownika
Jacek318
Posty: 684
Rejestracja: środa 19 gru 2012, 21:39
Lokalizacja: Haga

Post autor: Jacek318 »

Zamiast ładowarki solarnej blitzwolf, przysłali mi bezprzewodową klawiaturę do tabletów z etui...
Napisałem do nich w tej sprawie oraz załączyłem zdjęcia. Dostałem zapytanie czy chcę zwrot gotówki czy może ponowną wysyłkę towaru - wybrałem ładowarkę. heh po jakichś 2 miesiącach oczekiwania (paczka utknęła w Turcji) napisałem ponownie email z informacją o braku przesyłki. Odpisali mi że zwracają pieniądze.. których nie zwrócili.. a po jakichś 2 tygodniach paczka do mnie dotarła. Dostałem od nich email że przepraszają za brak zwrotu ale że wg. trackingu paczka do mnie dotarła...
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1610
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

A mnie strasznie zaskoczyli na plus. Kupiłem moduł bluetooth do słuchawek. Przyszedł z odłamanym klipsem służącym do przypinania do ubrania. Sposób pakowania praktycznie wykluczał uszkodzenie w transporcie (twarde etui). Wczoraj rano napisałem maila ze zdjęciami, dzisiaj rano otrzymałem pełny zwrot kasy na konto. :o Bez zbędnych pytań i innych propozycji.
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

A czy wiecie jak zmienić wygląd koszyka ? Kiedyś pola na wpisanie kodu rabatowego lub punktów miałem po prawej stronie, teraz są na dole. Jakoś przyzwyczaiłem się do poprzedniego układu :)

Przez jakiś czas miałem losowo (albo nie zauważyłem powodu) stary / nowy układ, więc zapewne jakoś można je zmieniać.
glebor
Posty: 51
Rejestracja: poniedziałek 31 paź 2016, 18:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: glebor »

Ja bardzo polecam. Dobry czas wysyłki, nie oszukują. Można patrzeć także w zamówienia preorder, czasem mają naprawdę dobre ceny np. na telefony, ostatnio wprowadzili BMSy 13S20A po 27zł i co ważne BMSy już testowałem 1 klasa. Balansują idealnie, odcinają przy zwarciu, odcinają z dołu pry 2,5V.

Generalnie sporo różnych rzeczy jest nieco drożej niż na aliexpress, ale czas wysyłii 2 tygodnie i jest, a nie 2 miesiące... Polecam priority direct mail.
Rowery elektryczne
epojazdy.blogspot.com
ptja
Posty: 2413
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Czym ładujesz 13S? Coś gotowego czy ustawiasz 54,6V w zasilaczu? Nie podają w opisie prądu balansującego. Jest balanser na pewno?
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Wygląda na to że ta płytka nie balansuje, albo to ukryta funkcja.

Ja korzystam z takiej https://www.banggood.com/13S-48V-20A-Li ... rehouse=CN
Bez rewelacji, napięcia balansowania mają spory rozrzut, do tego płytka nie wykryła mi rozładowania pierwszej celi gdy ta się uszkodziła i pozwalała na dalszą pracę pakietu. Za dobry BMS trzeba niestety zapłacić więcej.
ODPOWIEDZ