TrustFire TR 3T6 wymiana diod i sterownika

problemy z doborem podzespołów, elementów, przeróbkami itp., czyli jak zrobić to co sobie wymyśliłem
mount_888
Posty: 12
Rejestracja: poniedziałek 08 gru 2014, 10:01
Lokalizacja: Wro

TrustFire TR 3T6 wymiana diod i sterownika

Post autor: mount_888 »

Witam serdecznie!

Ponieważ kompletnie nie znam się na elektronice a chciałbym naprawić swoją latarkę postanowiłem zwrócić się do Was z pomocą :).

Posiadam latarkę TrustFire TR 3T6 zasilana jest 2x lub 3 x akumulatorem typu 18650. Chce wymienić w niej LEDy ponieważ jeden z nich się uszkodził postanowiłem ze wymienię wszystkie 3 na nowsze XM-L2. Chyba ze macie jakąś lepsza propozycje? Dodatkowo chce wymienić sterownik bo ten który mam obecnie budzi moje zastrzeżenia. Śmierdzi spalenizna i wygląda tandetnie wiec chce się go pozbyc. I tu mam największy problem bo nie wiem ani jaki ani gdzie kupić.

Na allegro znalazłem diody XM-L2 U2 na sinkpadach które wydaje mi się ze byłyby najlepsza inwestycja (?).
Myślałem tez nad tym żeby może dać im trochę więcej pradu, tak z 3.2A, ale nie wiem czy to dobry pomysł, co o tym sądzicie?

Na modernizację mogę przeznaczyć ~120zl.

Wiem ze mój problem może się Wam wydać trywialny ale jestem kompletnie zielony. Jeśli nie podałem jakiś istotnych informacji to proszę mi powiedzieć :).

Czekam na wasze propozycje :).
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

Ja zastosowałem sterownik LD-33, na 3x18650. 2.6A w diodę i to w zupełności wystarczy, ale diody trzeba połączyć szeregowo, bo fabrycznie są równolegle. W innym modzie inny sterownik dałem , ale to dopiero wieczorem mogę poszukać w domu ci to było.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6165
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

3A w leda to nieco za duzo jak na tak małą głowicę, no chyba że jako tryb turbo.