Oficjalne stanowisko w sprawie sklepu GearBest

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Karolcio
Posty: 93
Rejestracja: środa 23 sty 2013, 15:32
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Karolcio »

Hmmm - dziwne. Przedwczoraj założyłem tam konto i zrobiłem pierwszy zakup - Skilhunt H03 NW. Transakcja przebiegła pomyślnie, kasa z PayPala poszła, na drugi dzień dostałem info, że przesyłka wysłana. Nie prosili o żadną weryfikację płatności, nawet nie wiedziałem, że mają takie coś.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Ostatnie prawidłowo zrealizowane zamówienie było w lutym 2015. Potem była ich sławna akcja ze sprzedawaniem Olight S80 Baton 750LM 4 Modes CREE XM L2 U2 LED Flashlight - EU Plug ( 1 x 26650 Battery ) - EU PLUG 103844402, którego nie mieli na stanie. Długo bujałem się zanim zwrócili pieniądze, od tego momentu zaczęły się problemy z płatnościami.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

Ja też szarpałem się z nimi o s80.
W pewnym stopniu mogę zrozumieć sprzedaż towaru którego się nie ma. Ma być dostawa, ale okazuje się że nie będzie. Tak bywa.
Ale to w jaki sposób próbowano rozwiązać sytuację to kpiny. Bo tym sposobem był brak kontaktu i palenie głupa.
Kasę odzyskałem w kilka godzin po założeniu sporu na PP :mrgreen:
To była jedyna "wpadka" GB, a kilka rzeczy tam kupiłem.
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Ja teraz się z nimi wymieniam ticketami o zwrot za niedostarczone NCR-y 8 sztuk.
Ale akurat sądzę, że mi zwrócą bez większych problemów, jak nie to spór na paypal pozostanie z którego jeszcze w sumie nie korzystałem.
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1610
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Czy ktoś z Was załatwił coś polubownie w tym sklepie?

Odpisują, że bardzo im przykro, bla, bla, bla, że strasznie przepraszamy, bla, bla, bla, że to się więcej nie powtórzy, bla, bla, bla, że ogłosimy z tego powodu żałobę w naszej firmie, bla, bla, bla, a tak w ogóle, to GTFO. I czego się pan czepiasz, że nie dostałeś towaru? Złóż se reklamację na swojej poczcie.
Do tego, wprowadzili teraz taką patologię, że mając z nimi spór na Paypal anulują wszystkie inne zamówienia i nie można nic już u nich kupić.
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

U mnie jak omylili latarki to załatwiłem polubownie.
Pierwsze zamówienie u nich i wtopa :)
My flashlight is smaller than yours...
maro21
Posty: 407
Rejestracja: środa 03 gru 2014, 19:34
Lokalizacja: Jasło

Post autor: maro21 »

Nie mam w tym żadnego interesu, miałem u nich już pewnie z 10 zamówień i wszystko doszło, żadnych problemów, przesyłki dochodziły czasowo.
Ganzo G718B
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

u mnie bezproblemowo, a nierejestrowane ostatnio przychodzą o wiele szybciej niż z banggood.
Awatar użytkownika
igi
Posty: 834
Rejestracja: środa 06 lut 2008, 08:01
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: igi »

Na razie nie narzekam. Zamówiłem swego czasu rc buggy i wg opisu miał posiadać bezszczotkowy silnik (choć w opisie też było raz tak raz tak) i złożyłem reklamację. Oddali mi w formie kredytu całą kasę z pominięciem kosztu wysyłki, a auto zostało u mnie. Czyli oddali około 400 zł. Dla mnie bomba. Z pozostałymi zamówieniami jak na razie nie miałem problemów. Gorzej z banggod - złożyłem reklamację, z dokładnymi zdjęciami uszkodzenia to każą mi podesłać film z niedziałającym urządzeniem i zdjęcie paczki - którego nie posiadam :/
Bagnet
Posty: 30
Rejestracja: czwartek 24 lis 2016, 22:52
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Bagnet »

igi pisze:Na razie nie narzekam. Zamówiłem swego czasu rc buggy i wg opisu miał posiadać bezszczotkowy silnik (choć w opisie też było raz tak raz tak) i złożyłem reklamację. Oddali mi w formie kredytu całą kasę z pominięciem kosztu wysyłki, a auto zostało u mnie. Czyli oddali około 400 zł. Dla mnie bomba. Z pozostałymi zamówieniami jak na razie nie miałem problemów. Gorzej z banggod - złożyłem reklamację, z dokładnymi zdjęciami uszkodzenia to każą mi podesłać film z niedziałającym urządzeniem i zdjęcie paczki - którego nie posiadam :/
No i jesteś cwaniak, bo oszukałeś jakiegoś producenta i handlarza i masz towar za darmo! Brawo! Więcej takich cwaniaków!! To jest niestety bardzo polska i bardzo negatywna mentalność, która miała zastosowanie w stosunku do okupantów, ale robienie tego przy zakupach.... no po prostu scyzoryk się w kieszeni otwiera.... :twisted: :twisted: :twisted:. Jak myślisz, ile takich wypadków zniesie producent? Będzie Ci fajnie jak pójdzie z torbami?
Siła spokoju
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Chłopie to sklep jego oszukał, a nie odwrotnie....
Awatar użytkownika
igi
Posty: 834
Rejestracja: środa 06 lut 2008, 08:01
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: igi »

@Bagnet - czytanie ze zrozumieniem się kłania. Był nawet swego czasu cały wątek na światełkach na temat tego auta i promocji na nie. Ale specjalnie dla Ciebie uściślę. W tytule sprzedawanego samochodu rc gearbest napisał że jest to wersja bezszczotkowa. Zdjęcia były wersji bezszczotkowej. W opisie w jednym miejscu też było napisane że jest to wersja bezszczotkowa dopiero na samym dole napisano, że jest to jednak wersja szczotkowa (nie przeczytałem tego przed zakupem, dopiero po zakupie zostałem uświadomiony o tym tu na forum). Byłem więc przekonany, że kupuję wersję bezszczotkową bo wszystko na to wskazywało (tytuł, opis i zdjęcia). Dostałem to co dostałem i skontaktowałem się z sprzedawcą - a on zaproponował mi to rozwiązanie. Więc proszę mnie tu nie nazywać oszustem czy cwaniakiem :evil:
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

Bagnet, proszę na przyszłość ważyć słowa i zastanowić się przed oceną kogokolwiek :evil:
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

A ja nadal czekam na odpowiedź z GB odnośnie lumintop tool ti. Zamówiłem z Nichia dostałem z xp-g2. Latarkę już sprzedałem a odpowiedzi nadal nie dostałem.
Ostatnia wiadomość 08.12.2016:

"Dear Krzysztof,

Thank you for contacting Gearbest.We have received your information.

We need to confirm this issue with our technical team.
Please kindly wait two business days.
We will then resolve it to your satisfaction.

Thank you for your cooperation. We will do our best to help you.

Best Regards
Baila
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"

O piszczącym (czasem) Klarusie G20:
"Dear Krzysztof,

Thank you for contacting Gearbest.

I would like to inform you that the items in our website are all original products.
Our products are strictly quality controlled prior to dispatch.
Please assured that Klatus g20 didn't have a defect.

Thanks for your understanding and assistance.

Best Regards
Howie
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/"

Jak dla mnie sprawa jest jasna.
Kubuś Puchatek
Posty: 62
Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Kubuś Puchatek »

Czerwony Convoy S2+, przyszła podróba, po wymianie listów zwrócili kasę (w formie ich portfela, ale mi to pasowało). Kupiłem czarnego (oryginał), a czerwony z kolimatorem 20x60 stopni poszedł na rower, gdzie przeżył kilka upadków i świeci nadal.
ODPOWIEDZ