oświetlenie led do Range Rover

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
tre33
Posty: 247
Rejestracja: wtorek 24 cze 2014, 14:23
Lokalizacja: Polska

oświetlenie led do Range Rover

Post autor: tre33 »

Kolega prosił mnie o weryfikację zmiany oświetlenia w jego samochodzie. Jako, że na oświetleniu samochodowym nie znam się kompletnie (dzięki wiedzy dostarczonej przez forum posiadam tylko głęboką awersję do magii z Alle), proszę o pomoc.

Samochód to Range Rover '00. Homologacja nie jest niezbędna (choć wolałbym móc zaproponować mu także takie). Mają mieć dobre współczynniki cena/jakość, przy mniejszym zapotrzebowaniu na prąd, z mocą co najmniej aktualnych żarówek (oczywiście im więcej tym lepiej).

Jego propozycje (proszę wybaczyć linki do konkretnych ofert, ale tak dostałem):
-światła mijania http://www.aliexpress.com/item/8000LM-H ... 92518.html
-stop/pozycja - P21W (bolce symetryczne) - http://allegro.pl/p21w-cree-led-ba15s-r ... 69039.html
-mijania z tyłu, też P21W, ale z małym kloszem ("normalne" stop/pozycja się nie mieszczą) - http://allegro.pl/p21w-13-led-5050-ba15 ... 80872.html
-kierunkowskazy pomarańczowe PY21W - bolce niesymetryczne, do kierunkowskazów - http://allegro.pl/py21w-orange-13-led-5 ... 09745.html

PS.
Jakby ktoś nie czytał wątku o życzeniach, to także tu życzę Państwu wszystkiego dobrego! :-)
Jacekkg
Posty: 274
Rejestracja: wtorek 10 kwie 2012, 22:47
Lokalizacja: Z domu

Post autor: Jacekkg »

A co mu da mniekszy pobor pradu, przeciez ma jego pod dostatkiem. A swiatla beda kiepsko swiecic na tych zarowkach
Polecam przednie reflektory wyslac do regeneracji, i wlozyc fajne zarowki.
Ostatnio zmieniony sobota 26 gru 2015, 10:36 przez Jacekkg, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »