Witam,
Podłączę się pod temat bo mam podobne oczekiwania i prosiłbym o wskazówki.
Mam obecnie latarkę SolarForce L2 z diodą XP-G R5 na sterowniku Flagiusza DF/AMC-2.2 002. Jednak chciałbym coś na cieplejszej diodzie i możliwe że nowocześniejszym, bardziej wydajnym, sterowniku.
Szukam latarki głównie na rower (60% miasto, reszta to tereny słabo oświetlone) ale także coś uniwersalnego, więc w miarę szeroko i daleko. Także mam problem z wyborem drivera. Z tego co wyczytałem, najnowsze sterowniki (nie znam się na elektronice, ale taki tutaj wychwalany np. Extended 3.0) pracują wydajniej na niższym prądzie. I o to mi chodzi, aby latarka dłużej poświeciła. Pewnie wystarczyłyby mi ustawienia fabryczne, bo nie bawię się w programowanie. Zresztą chyba jestem głupi, bo w tej co mam, to przełączanie robię na wyczucie a instrukcja i tak nic nie pomaga

Dlatego szukam coś prostego nie tylko w obsłudze, funkcjonalnego, ale jednocześnie maksymalnie wydajnego i oczywiście z wszystkimi zabezpieczeniami. Extended 3.0 jest pewnie wypasiony ale chyba aż tyle nie potrzebuję, chyba że sterownik ma inne zalety jak właśnie lepszą wydajność od konkurencji. Chciałbym jeszcze aby stroboskop świecił słabszym światem (możliwość ustawienia itp), bo ciągle policja mnie za to zatrzymuje, że zamieszanie na drodze robię
Jeżeli chodzi o konstrukcję latarki, to nie większa niż moja L2. Biorę pod uwagę X1, S2+ czy inne podobne. I teraz powstaje dylemat co wybrać i jak pogodzić moje wymagania? Która konstrukcja byłaby najbardziej optymalna dla mnie, najlepiej wykonana, przemyślana, jaką optyką, diodą/diodami itp?
Czy pomiędzy L2P, X1, S2+ można dowolnie konfigurować optykę, OP itp?
Czy z mniejszą średnicą jak X1 czy S2+ wykorzystają potencjał układów 3 diodowych? Bo wyczytałem że są ograniczenia (mniej światła jakby wrażenie że nie ma tam 3 diod).