Tania stacja lutownicza z hot air + początek programowania.

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Zbitykablem
Posty: 42
Rejestracja: wtorek 02 cze 2015, 22:35
Lokalizacja: Brodnica Kujawsko-Pomorskie

Tania stacja lutownicza z hot air + początek programowania.

Post autor: Zbitykablem »

Witam. Po tym jak spędziłem sporo czasu nad próbą zmienienia przewodów w moim convoyu s2+ marketową lutownicą i ze zdenerwowania skręcając latarkę urwałem jej soczewkę, stwierdziłem, że dość już lutownic za parę złotych. Niestety jestem jeszcze uczniem, więc nie stać mnie na pierwszorzędne stacje... Chcę przeznaczyć na sprzęt ok. 200zł(im mniej, tym lepiej :D)
Będzie wykorzystywana tylko hobbystycznie (naprawy słuchawek, drobnego sprzętu, budowa latarek etc.) Ale w przyszłości chcę się nauczyć wgrywać jakieś proste programy do latarek, więc zależy mi na tym, by byłą wyposażona w hot air(+ jestem w 2. klasie tech. mechatronicznego i myślę, że jak nauczę się na latarkach to pomoże to też trochę w przyszłości w szkole...).
W tej cenie znalazłem parę stacji.
stacja nr 1
stacja nr 2
stacja nr 3
stacja nr 4
stacja nr 5
Czy one się czymś istotnym różnią? Mało jest informacji w internecie, więc pytam tu.
Wiem, że te ustawianie temperatury to tylko pic, ale nie zależy mi na tym póki co. Zależy mi na grzaniu i hot air.
A może jest jakiś dużo lepszy wybór w podobnej cenie?
A teraz co do programowania. Dostałem od brata takie coś:
coś
Co jeszcze jest potrzebne, by zacząć przygodę? Wiem, że jakiś klips, ale nie wiem jaki, bo wszystkie linki jakie znalazłem powygasały... Co trzeba wiedzieć?(jeśli ktoś zna, prosiłbym o jakieś poradniki, mogą być anglojęzyczne)
Pozdrawiam serdecznie.
Zbitykablem
Posty: 42
Rejestracja: wtorek 02 cze 2015, 22:35
Lokalizacja: Brodnica Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Zbitykablem »

Czyżby nikt nie miał do czynienia z owymi stacjami?
Znalazłem jeszcze coś takiego: WEP 872D Warto dopłacić?
A może jest jakaś inna opcja do ok. 200zł (może być bez hot air'a)?