ogniwo do convoya

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
marmor
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

ogniwo do convoya

Post autor: marmor »

Na początek witam serdecznie wszystkich forumowiczów.
Dostałem w prezencie convoya s2+ z przeznaczeniem na oświetlenie roweru. Zacząłem rozglądać się za zasilaniem i dostałem oczopląsu od rodzajów i kolorów dostępnych ogniw.
Dlatego proszę o konkretną podpowiedź jakie ogniwo będzie ok (wystarczająca pojemność, zabezpieczone czy nie itp). Nie znam się na tym kompletnie... Chciałbym zakupić ogniwo dobrej jakości, bezpieczne. Mile widziane namiary na rzetelnego sprzedawcę (forumowe ogłoszenia już lekko przeterminowane).
Dodam, że oświetlenie jest mi potrzebne do normalnej jazdy - do pracy i "nazad" (bez hardcoru :)
Ciśnie mi się jeszcze kilka pytań, ale to może później...
Pozdrawiam.)
rafalklis
Posty: 888
Rejestracja: niedziela 15 lut 2009, 23:53
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontakt:

Post autor: rafalklis »

Obecnie chyba najlepsze, w najlepszej cenie:
http://allegro.pl/ogniwo-panasonic-akum ... 56040.html

(Kolor koszulki nie ma wpływu na jakość i i pojemność ogniwa) ;)
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Bardzo dobre ogniwa :)

Jak ogłoszenie w sklepiku jest, znaczy że aktualne ;) Jeden z użytkowników ma wystawione ogniwa Sanyo z rozbiórki pakietów. Też warto. Pojemność najlepiej jak najwięcej z tym, że maksymalne dostępne na rynku to 3500-3600 mAh. Każde większe to niskiej jakości podróbki.

Posiadasz ładowarkę do nich?
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1734
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

kemor90 pisze:maksymalne dostępne na rynku...3600 mAh
Podaj model, bo takiego nie widziałem z markowych :P
marmor
Posty: 2
Rejestracja: wtorek 07 mar 2017, 14:26
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: marmor »