Uchwyt rowerowy latarki o średnicy aż 5cm??

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
BKK
Posty: 595
Rejestracja: sobota 12 lut 2011, 05:48
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: BKK »

Jeśli nic nie znajdziesz, to zrób sobie łoże pod latarkę. Wykorzystaj albo wspomnianą obejmę do rur, albo kawałek rury pcv, wnętrze wyklej warstwą mikrogumy, która zabezpieczy przed porysowaniem latarki oraz jej przesuwaniem się w uchwycie. Jako mocowanie użyj paska z rzepem lub rzepu na pasku elastycznym. Wkładasz latarkę, naciągasz zapięcie, zapinasz na rzepa. Widziałem nawet zapięcia, gdzie latakrkę przypinało się za pomocą odpowiednio zaczepionego oringu, który robił za pasek elastyczny.
Jeśli chcesz się pobawić w złotą rączkę, to rozetnij rurę pcv o odpowiedniej długości i odrobinę większej średnicy na pół wzdłuż, wyklej wewnątrz mikrogumą, z jednej strony zamontuj zawias, a z drugiej jakieś zapięcie. Godzina zabawy.
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

@Barton:

Robię to bardzo często w wakacje więc musisz uwierzyć. Ruszam często o 00:00 i jadę ;-)
Oczywiście warto wiedzieć że tryb 1000 lumenów nie oznacza że latarka świeci cały czas mocą 1000 lumenów ;-)
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

Wn producenta latarka w tym trybie świeci 1 godzinę.
Wiecznie w drodze.
ptja
Posty: 2413
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

hoka pisze:Przez większość czasu jadę na trybie 1000 lumenów/.../wakacje /.../ Ruszam często o 00:00 i jadę ;-)
Dziś słońce wstało ok. 5:31
Jeśli ogniwo ma 3400mAh i średnie napięcie 3,7V, to nie ma cudów: średnio używasz mocy ok. 2,3W.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Co mi wystarcza na całą noc ;-) i jeszcze się nie zdarzyło żeby ogniwo się wyłączyło. Jednak jak ruszę wcześniej np. 22 to przed świtem bywa że zostaje max 70 lumenów.(Latarka przełącza na niższe tryby i blokuje włączenie mocniejszych jak ogniwo jest już na wyczerpaniu).

Przez całą noc czuje się bardzo komfortowo z tym światełkiem ;-)
ptja
Posty: 2413
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Teraz jasne. Po prostu trzeba było nie pisać, że "przez większość czasu jadę na trybie 1000 lumenów".
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Ale jadę przez większość czasu na trybie 1000lm :> i pisałem wyżej ze to nie oznacza że świeci on cały czas mocą 1000 lumenów:
viewtopic.php?t=21753&postdays=0&postor ... art=15#top
Może precyzyjniej byłoby powiedzieć że przez większość czasu jadę na "trybie turbo".

A wracając do tematu:
Może kolega rozważy druk 3d takiego uchwytu pod latarkę 5 cm? Sam rozważałem wydrukowanie takiego uchwytu pod moją latarkę i wychodziło to tanio. W sieci strony udostępniające publicznie uniwersalne projekty. Wybierasz szerokość latarki, szerokość kierownicy, serwis automatycznie dostosowuje projekt i generuje pliczek projektowy. Plik wysyłasz do firmy która zajmuje się takim drukiem i gotowe ;-)
Ja najtaniej znalazłem opcję wydruku swojego spersonalizowanego projektu za 15 PLN czyli bardzo tanio.
ODPOWIEDZ