Co wybrać NSSC 510L / 510HP vs. M-Tech 902HP

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
Radhezz
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 01 maja 2018, 23:44
Lokalizacja: Opole

Co wybrać NSSC 510L / 510HP vs. M-Tech 902HP

Post autor: Radhezz »

Witam serdecznie, jako że to mój pierwszy post na forum :mrgreen:

Pytanie jak w temacie - jako że nie ma już dostępnych okrągłych lamp o średnicy 70mm dużych producentów typu Osram czy Philips, a muszę coś do Matiza wsadzić, to pojawiła się taka zagwozdka co wybrać :mrgreen:

Ktoś może miał do czynienia, mógłby się wypowiedzieć co do trwałości, siły światła, kątów pod którymi widać światło? Może być i porównanie po "bebechach" :razz:

Punktem wyjścia były NSSC 510 HP, czyli jak ktoś to ujął - ciut lepszy chińczyk, a jednak z dość dobrymi opiniami.

Potem pojawiła się opcja na 510L - mnie osobiście te ringi jakoś nie porywają, ale gdyby była możliwość ich odłączenia i sterowania "na zewnątrz" to bym się może jeszcze zastanowił może. Chociaż pewnie w lampach nie ma driverów osobnych i cały misterny plan w... :wstyd:

Na prawie koniec M-Tech 902 HP - mało użytkowników, mało ocen, ale przeważnie kiepskie. Co zwraca uwagę to niby diody Osram, chociaż... kto to wie.

Na koniec końców Einparts model bodajże 409. Marki nie znam wcale, opinii nie znalazłem. Natomiast tu jest ciekawostka, że lampa występuje w trzech wersjach:
- 409 DAYLINE jest na kilkunastu diodach o mocy 0,2W z kloszem rozpraszającym
- 409 "zwykły" czyli 4 diody 1W "noname", o mocy świetlnej do 400lm na lampę
- 409O, czyli 4 diody 1W Osram, o mocy świetlnej 400lm (i tutaj też zakres napięcia zasilania jest najwyższy, bo od 8 do 32V, gdzie przy pozostałych górna granica to 18V jak mnie pamięć nie myli)

P.S.
Jak znacie inne lampy warte uwagi to też chętnie poczytam ;)
medyk81
Posty: 142
Rejestracja: czwartek 17 kwie 2014, 15:45
Lokalizacja: Łódź

Post autor: medyk81 »

Mam NSSC 506 HP od ok. 4 lat w corolli i spokojnie mogę polecić. W pierwszych tygodniach coś działo się z modułem zasilającym (był z wadliwej partii), wymieniłem na gwarancji i od tej pory śmigają. Jedna lampa trochę już zmatowiała, druga wygląda ok. Nic nie poprawiałem w lampie, nigdy nie zauważyłem problemów z miganiem czy jakieś inne dziwne zachowania. Nigdy też nie zauważyłem żeby zaparowały (delikatnie po brzegach przy takiej konstrukcji pewnie można się dopatrzeć).
Dzisiaj pewnie najpierw bym je rozbebeszył i poprawił, ale 5 lat na serii to super wynik. Corolka się starzeje a lampy razem z nią, więc lekkie zmatowienie nie razi.

Co do dyskusji o opłacalności czy oszczędności u mnie sprawdziły się przede wszystkim ze względu na częstotliwość wymiany H4 - przy jeździe non-stop wymieniałem co 6 miesięcy, teraz od 4 lat bez wymiany (dodatkowo ostatnie założone H4 to Philips green coś tam o podwyższonej trwałości).
Ostatnio zmieniony czwartek 10 maja 2018, 17:55 przez medyk81, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6165
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Każdy model czy NSSC czy podobne to często ten sam klon w innym wydaniu. Wybier te które ci się podobają i już.

Ja wciąż mam starą szkołę tj. SIJ na sterowniku Philipsa z przed chyba 8 lat i tego nikt nie pobije ;) Może ktoś chce kupić :twisted:
ILPT
zrazik
Posty: 94
Rejestracja: środa 26 wrz 2012, 23:29
Lokalizacja: Śląsk opolski

Post autor: zrazik »

Ja ostatnio na allegro dorwałem płaskie OEM DRL-ki z PSA , wpasowały się między kratki grilla, z małych i okrągłych widziałem takie z twingo, inne chyba już standard 90mm, jeśli od 1 użytkownika dorwiesz jeszcze okablowanie to może i zmieścisz się w cenie NTSC.

Plusem tego rozwiązania to że na pewno dobrze "dają" i powinny być trwałe, wada że może nie być driverów w obudowach i trzeba jakiś przekaźnik kombinować.
ODPOWIEDZ