Convoy S11 XHP50.2 - dla fanów marki

Najnowsze wiadomości ze świetlistych szlaków...
Mociumpel
Posty: 1942
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Mociumpel »

Bo to prosta rurka jest, ino świeci - reszta konwojowej rodzinki też nie jest super hiper - liczy się dostępność części, modowalność i łatwość tego procesu.
Gdybym się przy czymś upierał tobym głębszy ref chciał, jak w M1 lub M2.
Poza tym bardzo fajnie sie przy niej dłubie.
Co do czołówki to tak specjalnie aby wyślinić jak u nas na allegro etui do telefonu za 10 000 zł - jak będzie dostępne na magazynie cena spadnie pewnie do 20-30 dolarów
Ostatnio zmieniony czwartek 21 mar 2019, 11:46 przez Mociumpel, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1546
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Nowością z prawdziwego zdarzenia, u Convoya, to jednie czołówka. Cenowo też wyszła "nowość".
UWAGA! Nowy projekt - Przygody z IT. Zapraszam na Fanpage - darmowe licencje na programy, ciekawe zniżki, recenzje sprzętu
#KablujZGłową Testy przewodów USB-C -> A-C oraz C-C i microUSB
Diodek.pl - Latarki i sprzęt
Awatar użytkownika
MIXTERek
Posty: 80
Rejestracja: czwartek 27 gru 2018, 14:40
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: MIXTERek »

nową czołówkę można kuić w preorderze https://www.gearbest.com/headlights/pp_ ... d=20189217 gdyby ktoś chciał za 29,99$
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1546
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Mała galeria s11 w towarzystwie braci. Foty cykane na szybko.

https://diodek.pl/convoy-s11-wielki-bra ... sprzedazy/
UWAGA! Nowy projekt - Przygody z IT. Zapraszam na Fanpage - darmowe licencje na programy, ciekawe zniżki, recenzje sprzętu
#KablujZGłową Testy przewodów USB-C -> A-C oraz C-C i microUSB
Diodek.pl - Latarki i sprzęt
Mociumpel
Posty: 1942
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Mociumpel »

Doszedł do S11 sterownik https://pl.aliexpress.com/store/product ... 30006.html i ref SMO https://pl.aliexpress.com/store/product ... 16288.html
Powiem tak - o ile Sofirn SP33 stanowi konkurencje cenową do S11 to w kwestii możliwości modowania i doboru elementów prosto ze SKLEPU (więc niekoniecznie innych dostawców) po prostu zabija dowolne inne latarki.
Każdy kto w jakikolwiek sposób podważa Convoya jako latarkę do bólu prostacką nie rozumie jej zalet - ilość opcji czy to w wyborze gotowca czy składanego samodzielnie jest duża, a prostota to jej giga zaleta - jak się zepsuje to się ją naprawia - bo to świecąca rurka jest tylko ;)
A S11 po raz kolejny pokazuje właśnie potencjał tej prostej rurki ;) czy tez konkretnego modelu.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1546
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Jak zamontujesz daj znać czy u Ciebie s11 też dość szybko się nagrzewa i zbija jasność z największego trybu.
UWAGA! Nowy projekt - Przygody z IT. Zapraszam na Fanpage - darmowe licencje na programy, ciekawe zniżki, recenzje sprzętu
#KablujZGłową Testy przewodów USB-C -> A-C oraz C-C i microUSB
Diodek.pl - Latarki i sprzęt
murgrabia1410
Posty: 909
Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
Lokalizacja: POLAND

Post autor: murgrabia1410 »

A jakie szkiełko podchodzi w s11? Nie musi mieć AR. Z C8 podejdzie?
Mociumpel
Posty: 1942
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Mociumpel »

EEEE ... ale to nie tak ;) w zasadzie już zmontowałem 3 latarki - jedna fajny wypasik druga standard i trzecia dla siebie ale każda z innym sterownikiem - żaden nie był tym podesłanym.
Moja jest na H1-A (z pierścieniem 22-20) bo ma chyba najlepiej ze znanych mi boostów rozłożone tryby i nie ma zbijaka temperatury ;) - co uważam przy tej masie za zbędne - jest ciepło ale nie wadzi to.
Na max trybie w temperaturze ok. 8-9 stopni po ok. 10-12 minutach jest gorąca ale idzie trzymać normalnie w ręku przez kolejne kilka minut - nie parzy.
Osiągi - prąd na dupce 6,8A, wyjście początek ok 2400, po 10 minutach ok. 2200lm.
W lodówce siedziała ok. 1,5h na maxie ;) - parametrów nie mierzyłem.

Dodatkowo ale to poza - wytypowałem kilka TIR-ów (prawie pasujących) do nasadzenia na diodę (głównie 10-25 stopni gładkie) ale .. kuna przesyłka kosztuje tyle co 10x tyle co zakup - chwilowo nieopłacalne to jest - zastanawiam sie juz nad tym od momentu wyjścia hosta ...

PS.: Juź gdzieś to dopisałem ale wrzuce w duży temat:
1. S11 na OP ma ok. 14000 kandeli - mierzone z 5m (zsięg ok. 236m)
2. S11 na SMO ma ok 17000 kandeli - mierzone z 5m (zasięg ok. 260m)
Ilość światła - w zasadzie taka sama, wzrost "skuteczności świetlnej" ok. 20% - czyli o tyle więcej jest "światła w środku" - SMO jest mniej rozmyte po brzegach, wzrost zasięgu to tylko 10%.
Wniosek - co kto lubi ale to latarka WYBITNIE na krótkie dystanse (więc raczej OP) której giga plusem jest czas świecenia na 3 trybie (ok. 900lm) i dodatkowy tryb TURBO który "uwidacznia" niewodczne dla S2+ szczegóły - ot taki grubaśny EDC bliskozasięgowy.
ODPOWIEDZ