Strona 1 z 1

Problem ze sprzedawcą

: środa 10 sie 2022, 17:01
autor: Candel
Witam wszystkich użytkowników tego forum, a teraz do rzeczy mam problem z latarką sklihunt s3 pro a mianowicie ze sprzedawcą tej latarki,kupiłem ją w 2021 roku i na początku trochę ją używałem gdzieś tak z ponad miesiąc a później odstawiłem na półkę i stała tak z parę miesięcy bo używałem nitecore p15 już ponad 7 lat bez problemu aż nagle przestał się ten nitecore włączać poprawnie tzn. włącznik chwilowy działa ale żeby poświecić dłużej to trzeba trzymać cały czas przycisk włącznika , więc odstawiłem nitecore i zacząłem używać tego skilhunta nie minęło parę tygodni i ten nowy skilhunt też przestał działać wogóle nie można było włączyć nawet chwilowe włączenie nie działało więc wysłałem tego skilhunta na gwarancje , latarka została niby wymieniona na nową i świeci ale ja w to nie wierze bo wskazują na to różne ślady takie jak np. brud w tych rowkach w okolicy przycisku ,pierwsza litera nazwy typu latarki czyli s jest jakby wyżłobiona oraz wcześniej przed wysłaniem na gwarancje latarka się odkręcała cała nawet tam gdzie jest dioda led a teraz jest sklejona góra latarki i nie można tego zobaczyć jak tam to wszystko wygląda , podejrzewam że sprzedawca chciał ukryć niechlujną naprawę i dlatego skleił górę latarki, szkiełko z reflektorem też było sklejone ale to już wtedy jak ją kupiłem, na stronie producenta są recenzje i zdjęcia tej latarki jak powinna wyglądać oryginalna i że cała jest rozbieralna a nie klejona jak moja,proszę mi napisać czy mogę żądać zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi czy gwarancji i jak to zrobić , będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Re: Problem ze sprzedawcą

: środa 10 sie 2022, 19:04
autor: ptja
Strasznie chaotycznie piszesz. Tak, możesz korzystać z rękojmi lub praw konsumenta (w zależności od szczegółów zakupu).

Re: Problem ze sprzedawcą

: środa 10 sie 2022, 20:50
autor: Candel
Dzięki za odpowiedź o co chodzi z tymi szczegółami zakupu pytam bo nigdy z tego nie korzystałem , czy może jeszcze ktoś napisać dokładnie jak to zrobić oraz ile mam czasu z tą wymianą bądź zwrotem gotówki.

Re: Problem ze sprzedawcą

: środa 10 sie 2022, 23:22
autor: Candel
Dodam jeszcze że napisałem do sklepu elektromania24.pl w piątek i do dziś cisza.

Re: Problem ze sprzedawcą

: czwartek 11 sie 2022, 14:01
autor: ptja

Re: Problem ze sprzedawcą

: czwartek 11 sie 2022, 17:21
autor: Candel
Witam, napisał mi pismo reklamacyjne i w nim jest napisane że reklamacja została rozpatrzona negatywnie i że stanowisko w tym względzie jest ostateczne i nie ulegnie zmianie i co dalej mogę z tym zrobić ,wstawił bym skan tego pisma ale nie wiem jak , a z tym rzecznikiem to można telefonicznie przez internet czy trzeba osobiście się stawić.

Re: Problem ze sprzedawcą

: czwartek 11 sie 2022, 21:05
autor: ptja
Powodzenia.

Re: Problem ze sprzedawcą

: piątek 12 sie 2022, 15:52
autor: Mociumpel
https://prokonsumencki.pl/reklamacja-to ... ko-klient/
poczytaj i zacznij ponownie z tytułu rękojmi - negatywne rozpatrzenie gwarancyjne nie wyklucza ponownego ataku z rekojmi.
niestety nikt za rączkę co i jak cię nie doprowadzi - znając zasady atakuj sam.

Re: Problem ze sprzedawcą

: piątek 12 sie 2022, 19:39
autor: Candel
Dzięki za odpowiedź po prostu nie wiem jakie są aktualne przepisy oraz niektóre rzeczy są dla mnie nie zrozumiałe czytając te przepisy ale pojade do rzecznika praw konsumenta i dowiem się co i jak.

Re: Problem ze sprzedawcą

: poniedziałek 15 sie 2022, 23:32
autor: Dziubek
Napisz maila na adres porady@dlakonsumentow.pl i opisz problem, podpowiedzą jak to rozwiązać, ale staraj napisać się to możliwie "po polskiemu".

Re: Problem ze sprzedawcą

: środa 14 gru 2022, 21:29
autor: Candel
Dzięki wszystkim za pomoc już dostałem zwrot pieniędzy za latarke , pomógł mi również rzecznik praw konsumenta,nie polecam tego nieuczciwego sprzedawcy oraz nie polecam skilhunta s3 pro omijajcie szerokim łukiem ,dwa razy latarka była w naprawie za każdym razem co innego się psuło , ciężko było ale się udało .