Przednia lampka ~120zł

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
mik2
Posty: 15
Rejestracja: czwartek 10 lis 2011, 15:08
Lokalizacja: Warszawa

Przednia lampka ~120zł

Post autor: mik2 »

Witam wszystkich!

Zima nadchodzi, wcześnie robi się ciemno, a ja wciąż mam ochotę jeździć rowerem, stąd też potrzebuję czegoś dzięki czemu nie zginę.
Aktualnie posiadam lampkę no-name na 3xAAA (o, taką!) która co prawda świeci długo, ale jadąc ciemnym lasem widzę na 10m przed siebie. Przydało by się coś o znacznie większym zasięgu, ponieważ lubię raczej szybką jazdę. Musi również mieć możliwość szybkiego demontażu oraz zmienne tryby świecenia.
W temacie oświetlenia czy elektroniki jestem zupełnym laikiem, chcę po prostu mieć w nocy jasno, także nie uzywajcie jakiś skomplikowanych terminów : )

Powiedzcie mi proszę, co najlepiej zakupić w cenie ok. 120zł? Początkowo chciałem wydać połowę tej kwoty, jednak po przeczytaniu paru artykułów objeżdżających tanie światełka od góry do dołu zrezygnowałem.

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Ravir
Posty: 71
Rejestracja: poniedziałek 20 wrz 2010, 19:42
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Ravir »

Polecam na przykład Solarforce L2 - teksturowany reflektor i dioda XP-G - to dobry i nie drogi sprzęt - w 120 zł spokojnie się mieści. Opcja troszkę droższa to dołożenie i zakup Solarforce z diodą XM-L - tu dostajemy prawdziwą moc :mrgreen: Musisz sobie odpowiedzieć jak mocna ma być latarka - różnica między XP-G a XM-L to niebo a ziemia. Sam używam Deree z diodą XM-L (gabaryty bardzo zbliżone do Solara) na rower i daje bardzo dużo światla.
Poczytaj parę wątków na forum jak są ludzie zachwyceni Solarem z diodą XM-L - Greg i parę innych osób z forum ma je w ofercie :mrgreen:
Awatar użytkownika
bulwa11
Posty: 305
Rejestracja: niedziela 04 wrz 2011, 00:43
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: bulwa11 »