hid kit h7 5000k

...wszystko związane z lampami wyładowczymi, HID i nie tylko...
darek186
Posty: 14
Rejestracja: wtorek 06 mar 2012, 11:02
Lokalizacja: stąd

hid kit h7 5000k

Post autor: darek186 »

Witam, mam prośbę do obeznanych osób w elektryce jak i samych hidach, otóż znalazłem dwa zestawy HID kit gotowe do instalacji, oto one poniżej.

- tańszy 59.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H8-H ... 2568cfd635

- droższy 79.99 euro: http://www.ebay.ie/itm/H1-H3-H4-H7-H11- ... 25686b3737

Pisałem do sprzedawcy i on polecił mi te droższe do vectry C przedliftowej, teraz pytanie: czy te tańsze nie będą rzeczywiście dobrze działały?(skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę), nie znam się na tym co jest w danych technicznych, tam widać jakieś róznice w cyfrach, poza tym różnica w oprogramowaniu: tanszy hid ma wersje 2.1 a nowszy hid wersje 3.1

Ktoś jest w stanie wytłumaczyć róznicę między tymi dwoma zestawami?
Tomeqp
Posty: 954
Rejestracja: niedziela 22 lis 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Re: hid kit h7 5000k

Post autor: Tomeqp »

Witaj,
darek186 pisze:skoro w sprzedaży są te tańsze to nie mogą źle działać-tak myślę
Kolega chyba nigdy bubla nie kupił. W sprzedaży jest cała masa rzeczy, które źle działają już od nowości.
Taki przykład: najtańsze przetwornice slim zasilają jarznik prądem stałym powodując migotanie i szybsze jego zużycie, a jednak są w sprzedaży.

Co do różnic, to mogę tylko gdybać. Myślę, że może chodzić o kompatybilność z komputerami, żeby nie wyświetlały błędu spalonej żarówki. Może te droższe działają z Vectrą C, a tańsze nie? Najlepiej to chyba jednak zapytać sprzedawcy.

Rozumiem, że jesteś zapoznany z różnymi kwestiami dotyczącymi instalacji takiego zestawu i wiesz co robisz. :wink:
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6165
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »