To ja też wtrącę swoje 3grosze, tak więc odnośnie Play-a posiadam abonament w komórce i Play Online, i niestety ale internet jest tragiczny prędkość bardzo rzadko jest zgodna z tym co jest w umowie a dokładniej mam mieć max. 128kb/s co da się uzyskać tylko w bardzo późnych porach w okolicy 23:00 albo jeszcze później, bo normalnie jest średnio 30-40 kb/s co i tak jest świetnym wynikiem bo przeważnie w dzień wyciąga do max 30 kb/s a przez większość czasu i tak ledwo dobija do 15 kb/s
Za to w komórce jako że mam pakiet 250MB w trybie HSDPA/3G wyciąga 7,5 MB/s Down i 3,5 MB/S Up

i za nic nie mogę zrozumieć dlaczego tak jest, tym bardziej że jak testowałem to i komputer i komórka były w tym samym pomieszczeniu.
Co do obsługi to przedstawię to na moim przypadku jakim było całkowity brak roamingu przez okres blisko 2 lat;
tak wiec 1,5 roku temu poszedłem to po raz pierwszy zgłosić do punktu bo prze obsługę on-line wszystko było w porządku i niby roaming był aktywny, po 2 tygodniach dostałem pismo że wszystko jest u nich jest ok i cacy a to że nie mogę dzwonić z zagranicy i wysyłać sms-ów to prawdopodobnie brak środków na koncie albo telefon do wymiany bo jest zły i uszkodzony co było totalną bzdurą mając abonament i sprawną komórkę (testowałem na C905 i SGS które nie miały takiego problemu z kartą plusa).
Po tym piśmie przyszedł czas na testy bo głupio wierzyłem że jednak mieli błąd do którego nie chcieli się przyznać i go naprawili; i co się okazało tylko wjechałem na Słowację i telefon już się tylko przydawał jako urządzenie do słuchania muzyki, zdjęć czy oglądania filmów, no po prostu porażka
Jak tyko wróciłem to zadzwoniłem osobiście i nawrzucałem obsłudze że zlewa klienta i zagroziłem zgłoszeniem tego do UOKIK-u, reakcja była natychmiastowa wszystko zaczął sprawdzać i od razu znalazł błąd w systemie po czym zaczął przepraszać za zaistniała sytuacje a w ramach rekompensaty przyznali mi 30zł na rozmowy/sms-y/internet.
Tak więc jeśli mamy problem to prosto z mostu dzwonimy do BOK-u żeby ich pogonić i mieć wszystko z głowy.
A odnośnie T-mobile to mogę powiedzieć jedno tragedia na całej lini jeszcze za czasów Tak Tak-a, bo wcześniej użytkowałem tylko to przez bite 6lat i co dostawałem w zamian strasznie drogie rozmowy i sms-y o internecie nie wspominając bo o tym że stawka 12 czy ile tam było groszy za 100kb to była po wykupieniu pakietu za 80zł o czym dowiedziałem się w punkcie bo na stronie ani w żadnych dokumentach nie było o tym mowy tylko pięknie wytłuszczona stawka 12gr/100 kb, a było faktycznie tak że skorzystałem 5 razy z połączenia żeby GPS szybciej złapał Fix-a i za każde podłączenie zapłaciłem 5zł
