http://www.banggood.com/BlitzWolf-K3-40 ... 81964.html
Z kodem "12blitzw" schodzi do $60.
Ponoć kilkanaście odpaleń na jednym ładowaniu, do 4.0l benzyna albo 2.5l diesel.
Dam znać jak przetestuję

Heh... Niech ma z 7mm (bo to już gołym okiem widać różnicę do 1cm), z tego 2mm na izolację - zostaje 5mm średnicy przewodu.MCSubi pisze:Tak delikatnie licząc kable 2x9 m, min. 16 mm2 będą zapewne większe, cięższe i droższe od dodatkowego akumulatorka ołowiowego z krótkimi kablami. Nie jestem też pewien, czy dobrze liczycie te przekroje, bo u mnie w samochodzie przewód dodatni razem z izolacją na moje oko ma średnicę grubo poniżej 1 cm, nie mówiąc o przewodzie między elektromagnesem a korpusem rozrusznika i samymi uzwojeniami - a jakoś odpala silnik 140KM, jak dotąd bez problemu do -32C (dalej na wschodzie nigdy nim nie byłem).
Szkoda kasy. Nie ma szans na pewne działanie. A parametry prądu (jak dla mnie) to wytwór marketinguanduril pisze:Można też alternatywnie - ja poluję na to:
http://www.banggood.com/B...k-p-981964.html
Z kodem "12blitzw" schodzi do $60.
Ponoć kilkanaście odpaleń na jednym ładowaniu, do 4.0l benzyna albo 2.5l diesel.
Tą techniką można nawet odpalić auto na tandetnych kablach tylko trzeba poczekać 10-15min i podładować trochę akumulator biorcy.Volo pisze:Dokładnie, trzeba dać chwilę na podładowanie oraz podniesienie temperatury elektrolitu.
Volo pisze:Do tego wyłączyć wszystko co możliwe, w aucie dawcy przed odłączeniem klem włączyć ogrzewanie szyby (żeby obciążonego alternatora nie zjarać)
Tu się nie zgadzam. Po pierwsze są dwie szkoły odpalania. Dawca ma zapalony silnik albo zgaszony.Volo pisze:Tak, alternator nagle zostaje odłączony od obciążenia.
Jest to spory problem w elektrowniach, wbrew pozorom nie to, że np spora część odbiorców zużywa prąd ale problemem jest wyłączanie odbiorników (tzw. Blackout).
Po pierwsze producent jest znany i jeśli to nie podróbka to stoi za tym jakaś marka. Ogniwa mają 10Ah (wedle deklaracji), są LiPo, 20C to dla nich nic, wiec opis wygląda na 100% prawdopodobny. Co innego, że się nie opłaca, patrz niżej.triodak pisze:Szkoda kasy. Nie ma szans na pewne działanie. A parametry prądu (jak dla mnie) to wytwór marketinguanduril pisze:Można też alternatywnie - ja poluję na to:
http://www.banggood.com/B...k-p-981964.html
Z kodem "12blitzw" schodzi do $60.
Ponoć kilkanaście odpaleń na jednym ładowaniu, do 4.0l benzyna albo 2.5l diesel.![]()
W którymś odcinku "Jednośladu" takie coś testowali, na enduraku, osobówce, jakiejś terenówce chyba i niby działało. Nie wierzę w nic co widzę w TVtisher pisze:Po pierwsze producent jest znany i jeśli to nie podróbka to stoi za tym jakaś marka. Ogniwa mają 10Ah (wedle deklaracji), są LiPo, 20C to dla nich nic, wiec opis wygląda na 100% prawdopodobny. Co innego, że się nie opłaca, patrz niżej.triodak pisze:Szkoda kasy. Nie ma szans na pewne działanie. A parametry prądu (jak dla mnie) to wytwór marketinguanduril pisze:Można też alternatywnie - ja poluję na to:
http://www.banggood.com/B...k-p-981964.html
Z kodem "12blitzw" schodzi do $60.
Ponoć kilkanaście odpaleń na jednym ładowaniu, do 4.0l benzyna albo 2.5l diesel.![]()
Po drugie to działa trochę inaczej niż myślisz
Nie służy do uruchomienia samochodu bez akumulatora tylko do podłączenia do akumulatora równolegle, następnie czekasz kilka min i dopiero kręcisz.
Weź naładowane 3szt 18650, połącz szeregowo i podłącz bezpośrednio do wyładowanego akumulatora. Poczekaj 3-10 min i zakręć..
Odpalisz do strzału