Convoy C8+ na światła długie
Convoy C8+ na światła długie
Witam.
Używam lampki przedniej Philips Saferide 80. Świeci przyzwoicie i nie oślepia. Jednak przy większych prędkościach światła jest za mało. Zamontowałem więc Convoya C8+ jako "długie". Światła jest dużo i zasięg też ogromny, ale świeci mocno w punkt. Nie potrzebuję zasięgu 200m, lepiej byłoby gdyby snop światła był szerszy a zasięg wystarczy w okolicach 80-100m. Czy jest jakieś rozwiązanie na taki efekt? Znalazłem reflektor OP dedykowany do XPL-HI, ale to chyba nie będzie to czego bym chciał.
Używam lampki przedniej Philips Saferide 80. Świeci przyzwoicie i nie oślepia. Jednak przy większych prędkościach światła jest za mało. Zamontowałem więc Convoya C8+ jako "długie". Światła jest dużo i zasięg też ogromny, ale świeci mocno w punkt. Nie potrzebuję zasięgu 200m, lepiej byłoby gdyby snop światła był szerszy a zasięg wystarczy w okolicach 80-100m. Czy jest jakieś rozwiązanie na taki efekt? Znalazłem reflektor OP dedykowany do XPL-HI, ale to chyba nie będzie to czego bym chciał.
C8 to zawsze będzie świecił punktowo - zmiana refa na OP nie pomoże.
Najbardziejne byłoby rozwiązanie 2 w 1 - "gupi" Convoy S2+ z odpowiednio dobrana optyką (przykładowa wymiana viewtopic.php?t=14347) np. na 10 lub 25-stopniowy powinna pomóc Ci widzieć i blisko i daleko.
Niestety nikt nie podpowie Ci jaki najlepszy "soczewek" włożyć - tutaj każdy ma swoje wymagania "naoczne empiryczne" - ja jeżdżę na 10 stopniowym a światełko jest dość nisko nad ziemią (ok. 60 cm - więc przy okazji nie oślepiam z tym kątem) a niesie daleko - przy dużych prędkościach szosowych szerokość nie jest potrzebna.
Najbardziejne byłoby rozwiązanie 2 w 1 - "gupi" Convoy S2+ z odpowiednio dobrana optyką (przykładowa wymiana viewtopic.php?t=14347) np. na 10 lub 25-stopniowy powinna pomóc Ci widzieć i blisko i daleko.
Niestety nikt nie podpowie Ci jaki najlepszy "soczewek" włożyć - tutaj każdy ma swoje wymagania "naoczne empiryczne" - ja jeżdżę na 10 stopniowym a światełko jest dość nisko nad ziemią (ok. 60 cm - więc przy okazji nie oślepiam z tym kątem) a niesie daleko - przy dużych prędkościach szosowych szerokość nie jest potrzebna.
2/3 ceny ? On w kraju jeszcze swój narzut może zrobić i zarobi parę groszy. Chyba że latarka ma już trochę czasu, ale i tak ten sprzęt trzyma cenę.
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Żadne. Nowe wersje - cyan, purple i magenta są takie. Dodatkowo jest tam sterownik Biscotti. Simon ma je w ofercie i możesz kombinować z mocą czy diodą https://convoy.aliexpress.com/store/gro ... 73945ikPSI
Dodatkowo 15% rabatu możesz ugrać jak coś.
Latarka będzie się grzać, to normalne. Warto chociaż pastę pod podłożem wymienić.
Dodatkowo 15% rabatu możesz ugrać jak coś.
Latarka będzie się grzać, to normalne. Warto chociaż pastę pod podłożem wymienić.
Jak używałem Astroluxa C8 XP-L HI to miałem podobne odczucia - za bardzo w punkt i niewiele na boki. Wymieniłem na KDLITKER C8 XHP35 HI i teraz mój S2+ XM-L2 jest ledwo widoczny przy włączonej KDL... Jest to teraz moje ulubione światełko na rower. Chętnie porównałbym do wersji na XHP50, ale kolejna C8 może być źle w domu odebrana
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
Zdecydowałem się na zakup S2. Porównam obie latarki, ewentualnie przetestuje jakieś kolimatory do S2 których jest spory wybór. Lepsza dla moich potrzeb latarka zostanie, a drugą spróbuję odsprzedać. Latarki używam na rowerze szosowym z kierownicą typu baranek. Żeby można było wygodnie włączać i wyłączać długie światło bez odrywania rąk od kierownicy użyłem takiego włącznika. Chciałbym użyć tego patentu również w przypadku S2, ale nie znalazłem dedykowanego włącznika. Czy gwint końcówki w C8 i S2 jest taki sam?