CZARNA LISTA sprzedawców z Allegro

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
witmedia
Posty: 5
Rejestracja: czwartek 15 maja 2014, 11:06
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: witmedia »

Vigo pisze: [...]
Dajmy już sobie z tą sprawą spokój, bo staje się już to żenujące.
Pan nie naprawi już błędów sprzed czterech lat, a mnie ta cała sprawa już nie interesuje.

Pozdrawiam.

___

Przepraszam jeszcze raz za problemy i Pozdrawiam
Wojciech Martynowski
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6165
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Patrząc na wszystko można powiedzieć tak - był błąd, można było odesłać itd. W związku z WASZYM błędem dostaliście komentarz neutralny a wystawiacie negatywa...również w tej kwestii jesteście godni polecenia...Oczywiście negatyw nie był odwetem i też był błędem pracownika.
ILPT
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

Zgodnie z życzeniem Vigo temat proszę traktować jako zamknięty.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5038
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Czas na mały wpis w tym temacie.
Jakiś czas temu pisałem o awarii polerki po kilkunastu minutach używania ( viewtopic.php?p=262357&highlight=#262357 ). Wysłałem sprzęt do serwisu a dni mijały aż dobiło ich do 14 i żadnej odpowiedzi nie dostałem więc napisałem do nich przez ich system serwisowy oraz przez allegro i zażądałem odstąpienia od umowy z racji olewki. Winę o nieodpisanie zrzucają na serwis producenta (chińczyka?) no i nadal cisza. Moja sprawa jeszcze się nie zakończyła - zobaczę co może samo allegro zrobić dla mnie a jeśli nie to sprawa trafi dalej.

Już teraz za to mogę szczerze NIE POLECIĆ BASS POLSKA, bo nie po to człowiek kupuje chińskie produkty w Polsce i za złotówki, by później użerać się z nimi o cokolwiek. Wszystko byłoby ok, gdyby zaraz po odbiorze mojej niesprawnej odesłali nową, sprawną albo zaproponowali zwrot $ no ale nie - mamy twoje pieniądze i towar więc się #!$%@&~. Myślę, że zakupując w Chinach miałbym już sprawę dawno załatwioną z pomocą PP lub ali.
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

Horror. Nie do wyobrażenia. To ktoś jeszcze kupuje na allegro?
joon
Posty: 621
Rejestracja: niedziela 04 mar 2012, 15:31
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: joon »

Zakupiłem urządzenie od pewnego człowieka. sto kilka dziesiąt zł z przesyłką (sam kurier 35zł.
Oczywiście niesprawny, pacjent stwierdził że widocznie ja go uszkodziłem, sprawa zgłoszona do allegro. I tak samo jak zgłoszona została olana. Jałowa wymiana maili i allegro po stronie sprzedawcy, w końcu prowizję od niego dostali nie ode mnie. Nic, trzeba omijać szerokim łukiem cały ten portal. A tak się chwalą tą ochroną.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1733
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Jeżeli płaciłeś PayU to sprawa na policję i powołujesz się na "ochronę kupujących", czy jak to tam się zwie.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5038
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

No i Allegro pomogło w dyskusji ze sprzedającym. Nie wiem jak dokładnie ale chyba 2x pogrozili sprzedającemu za olewkę (ostatnio dziś w nocy) i zakończyła się dzięki temu moja udręka ze sprzedającym - dostałem zwrot pieniędzy na konto, łącznie z kosztami przesyłek w obie strony. Także czasem trzeba wierzyć w dobre intencje portalu typu allegro i szerokim łukiem unikać "polskie firmy" mające w głębokim poważaniu swoich klientów, przykład Bass Polska / sklep firmowy SMA-BASS.
ODPOWIEDZ