Strona 8 z 12

: niedziela 24 mar 2013, 19:39
autor: Dariusz70
Stanę w obronie CN. W grudniu zaginęły 3 x XM-L U3. Po pięciu tygodniach mailowo poinformowałem o zaginięciu.
Odpowiedź: dorzucą zagubione diody do następnego zamówienia. Tak też zrobili.

: poniedziałek 25 mar 2013, 06:37
autor: tomeksz68
Witam
Dariusz70 pisze:Stanę w obronie CN. W grudniu zaginęły 3 x XM-L U3. Po pięciu tygodniach mailowo poinformowałem o zaginięciu.
Odpowiedź: dorzucą zagubione diody do następnego zamówienia. Tak też zrobili.
Może tak jest w przypadku osób mających założone konto na CN. <co?>
Bo przyznam, że ja pytałem jako "wolny strzelec". :mrgreen:

: poniedziałek 25 mar 2013, 09:40
autor: Nightmare
tomeksz68 pisze:Może tak jest w przypadku osób mających założone konto na CN. <co?>
Bo przyznam, że ja pytałem jako "wolny strzelec". :mrgreen:
Hahaha :P no łądnie ładnie no ja zarejestrowany :P

: poniedziałek 25 mar 2013, 15:08
autor: tomeksz68
Witam
Nightmare pisze:Hahaha :P no łądnie ładnie no ja zarejestrowany :P
Czy ta eksplozja śmiechu coś oznacza, czyżbyś coś wiedział na ten temat :?:
Gadaj ino wartko :mrgreen:

: czwartek 28 mar 2013, 01:26
autor: lucky
tomeksz68 pisze:Może tak jest w przypadku osób mających założone konto na CN. <co?>
Ja mam konto w tym sklepie. Zresztą wspominałem, że problem był przy drugim zamówieniu.
Tutaj:
http://budgetlightforum.com/node/1057
też wspominają o kiepskiej komunikacji z kupującymi więc Nasze opinie nie są odosobnione.

Przed zamówieniami jak o coś pytałem to z reguły z mejla sales... po maks kilku dniach RIC odpowiadał, problemy bywały z drugim adresem. Teraz od 8 dni nie mam odpowiedzi z żadnego z nich. Poprosiłem ich o dosłanie nr trackingu jeśli paczka była rejestrowna (czy była i czy w ogóle została nadana, nie wiem...) bo chciałem sprawdzić czy wina nie leży po stronie poczty. No i wysłali mi... tracking nr mojego zamówienia... a nie baterii, którą rzekomo została nadana 28 stycznia. To ostatnia odpowiedź od nich, nic zresztą nie wnosząca do sprawy...

Także ja się zawiodłem. Dużo nie straciłem, tylko akumulatorek ale jak będę zamawiał kolejną latarkę to dam szansę innemu sklepowi :cool:

EDIT:
zauważyłem ciekawą rzecz:
http://www.cnqualitygoods.com/goods.php?id=1813

teraz jest: Battery Type:1*18650 battery (not include)

Wcześniej było "include" oczywiście. Jak ktoś chce to mam zrzut ekranu mogę podrzucić.

Mam pewne przypuszczenia skąd ten cały problem się wziął. Pewnie przestali dodawać akumulatorki w zestawie a zapomnieli zaktualizować opis i dlatego dostałem bez. Co oczywiście nie zmienia faktu, że w chwili zamówienia było "include" więc powinni go dosłać bo to oni popełnili błąd a zamiast tego mnie zwyczajnie olali.

[ Dodano: 9 Kwiecień 2013, 12:54 ]
Parę dni minęło a w temacie... nic się nie zmieniło. Nadal nie mam odpowiedzi z cnq i już trwa to zbyt długo by mieć jakiekolwiek nadzieje i tłumaczyć to świętami/etc.

[ Dodano: 24 Kwiecień 2013, 13:09 ]
Powracam po długim czasie. Zdążyłem już o tym zapomnieć ale robiąc porządki na skrzynce pocztowej przypomniałem sobie o tej sprawie i postanowiłem, że jednak nie odpuszczę.

Już miałem szykować obszerny opis całej sprawy z datami i dyskusją pomiędzy mną a cnq by zrobić czarny PR na zagranicznych Forach internetowych ale pomyślałem, że najpierw ostatni raz do nich napiszę.
Wysłałem do nich mejla i tym razem dla odmiany nie byłem miły (zacząłem mejla od "where the hell is my battery?" :lol: ). I wiecie co?
Nie zawsze opłaca się być uprzejmym. Dzisiaj rano dostałem odpowiedź z cnq i mejla z paypal z informacją, że przelali mi 9$ zwrotu na mejla. Także sprawa została zakończona pozytywnie.
Co nie zmienia faktu, że niesmak pozostał, tak się klientów nie traktuje i najprawdopodobniej nic już w tym sklepie nie kupię.

: piątek 13 wrz 2013, 16:04
autor: zgf1
Focalprice www.focalprice.com

Chciałem Was przestrzec przed tym sklepem. Przeglądając oferty telefonów znalazłem ten który chciałem kupić, cena była przystępna więc od razu złożyłem zamówienie, oczywiście zapłaciłem przez paypal. Pieniądze doszły.

Ale oczywiście status zamównienia ciągle Paid&Unpacked, napisałem do nich, oczywiście odpowiedzieli bez zbędnej zwłoki, grzecznie, ze czekają na restock(3-7 dni). Myślę sobie ok, poczekam.
Po jakimś tygodniu status zamówienia nie zmienił się, no to znów piszę i to samo czytam, jak to cięzko pracują aby sprowadzić telefon do sklepu. No ok, czekam kolejny tydzień.
Dalej zamówienie nie wysłane, no to kolejny raz piszę, oczywiście znów ta sama odpowiedź, ze ciężko pracują i tel będzie pewnie za 3-7dni!
Miałem dość tego, anulowałem zamówienie, od anulowania zamówienia do zwrotu pieniędzy trzeba czekać około 2-3dni.
(faktycznie pieniądze zwrócili)


Sklep sprzedaje rzeczy których nie ma na stanie!
To nabijanie klienta w przysłowiową butelkę, co więcej w czasie gdy nie mieli go na stanie na stronie produktu nie było informacji Out of Stock, ludzie dalej mogli kupować, płacić i czekać nie wiadomo ile.

Z tego co wiem, znajomy z forum zamówił tez ten telefon i drugi inny, ma identyczną sytuację, czeka nie wiadomo na co.
Ze swojej strony Focalprice odradzam, u mnie sklep ląduje na czarną listę.

: poniedziałek 23 wrz 2013, 14:27
autor: MaciekB
http://www.hkequipment.net/

Zamówienie złożone 13.09. Dzisiaj (23.09) paczka dotarła.

Przesyłka zapakowana bardzo profesjonalnie.

Jednak mam dwie uwagi.
1. Musiałem się upomnieć mailowo o numer trackingu.
2. Na paczce podana prawdziwa wartość ($40), jednak obyło się bez dodatkowych opłat.

Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z tego sklepu. Dobre ceny i dobra obsługa.

: wtorek 03 gru 2013, 10:13
autor: gabbkiolek
Co do oceny sklepów internetowych to polecam kupić sprzęt a szczególnie np LINK USUNIĘTO (podejrzenie celowej reklamy)* bezpośrednio u sprzedawcy a nie na allegro. Juz kilka razy kupiłam sprzęt, który do niczego się nie nadawał

* Przy kolejnej próbie reklamy będzie ostrzeżenie - Bocian

: wtorek 03 gru 2013, 10:39
autor: Zbychur
gabbkiolek pisze:Co do oceny sklepów internetowych to polecam kupić sprzęt a szczególnie np ***** bezpośrednio u sprzedawcy a nie na allegro. Juz kilka razy kupiłam sprzęt, który do niczego się nie nadawał
Mam złe przeczucia, co do tej reklamy w poście

: wtorek 03 gru 2013, 10:47
autor: smokuxx1987
1 Post też nie miał jakiegoś sensu.
Pewnie możemy się spodziewać kolejnej reklamy a po 10 bezsensownych postach ogłoszenia w sklepiku.
Nie z nami te numery...

: wtorek 03 gru 2013, 18:39
autor: Calineczka
gabbkiolek pisze:* Przy kolejnej próbie reklamy będzie ostrzeżenie - Bocian
a ja od razu dam banana :evil:

: czwartek 02 sty 2014, 15:00
autor: Zbychur
Próbował ktoś kupować z tąd

http://www.everbuying.com/

jak to u nich przebiega, bo znalazłem coś w zarąbistej cenie.

: czwartek 02 sty 2014, 15:08
autor: Wojto
Na BLF piszą aby ich unikać.
Cały temat tutaj: http://budgetlightforum.com/node/338

: czwartek 02 sty 2014, 15:12
autor: Zbychur
Kurcze, a mają to co mnie interesuje o ponad 20$ taniej :kwasny:

: sobota 04 sty 2014, 11:57
autor: Karolcio
Kupiłem Convoya C8 w Banggood. Przesyłka nie była rejestrowana ale na szczęście dotarła i to nawet względnie szybko. Mam jednak pewne wątpliwości co do specyfikacji latarki. Zamawiałem AK47 7135*8 XML2 T6-4C. Dostałem chyba 7135*6 - tak wynika z naklejki na opakowaniu i z tego co widzę wewnątrz (porównuję zdjęcia driverów z Sieci). Czy mam diodę XML2 czy XML nie wiem - nie potrafię ich rozróżnić, na kartoniku są dwie naklejki - jedna taka druga taka. Temperatura barwowa światła z grubsza się zgadza.
Czy takie mijanie się ze specyfikacją to norma w chińskich sklepach? Składał ktoś reklamację na taką okoliczność?