Power Bank z Aliexpress

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
zardes
Posty: 3
Rejestracja: środa 22 maja 2013, 15:01
Lokalizacja: Bydgoszcz

Power Bank z Aliexpress

Post autor: zardes »

Witam

Z niepewnością pisze tu tego posta, ale serio nie wiedziałem gdzie uderzyć.

Szczerze to nie znam się od tej strony na elektronice, na początku chciałem zakupić ten sprzęt:
http://www.aliexpress.com/item/Wholesal ... 05980.html
Na 4 ogniwa 18650 lecz po spojrzeniu na wielkość stwierdziłem że może być problem ze zmieszczeniem tego do torby przy rowerze :/
więc znalazłem o te kilka centymetrów mniejszy power bank na 3 ogniwa
http://www.aliexpress.com/item/3-18650- ... 21479.html
(Przepraszam ale nie wiem gdzie szukać zdjęć i opisów dotyczących co faktycznie się znajduje w tych power bankach)

Tutaj pytanie do was czy taki sprzęt będzie dobrze ładował smartfona, tzn tak samo szybko jak stacjonarna ładowarka?
Myślę że jeśli wszystko by grało to 2,5-3 razy bym naładował swoja baterie 1600mAh
Mam jeszcze jedno pytanie czy w przypadku takiego sprzętu z 2 linku, ogniwa ładuje się ładowarką na usb?
Czy będę zmuszony do kupna ładowarki? :/
Jeśli kupie taki power bank to pewnie zakupie ogniwa od woytazo, tylko jakie?

Proszę was o wyrozumiałość i oczywiście pomoc ;)
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6165
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Temat o power bankach bardzo szeroko został opisany na forum. Wyszukiwarka działa, sprawdzałem.
ILPT
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2878
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

zardes pisze:Jeśli kupie taki power bank to pewnie zakupie ogniwa od woytazo, tylko jakie?