Ale teraz do rzeczy ! Przedstawiam wam krótki opis latareczki Sunwayman C10R ----210 Lumenów ( tak napisane na pudełku -wklejka) Nie 190 jak wszędzie !

Proszę przyjrzeć się samej Diodzie, identyczna jak w Thrunite Tn31 1360 Lumenów na srebrnej podstawce i dwa druciki widać nie jak w innych trzy

Na Diodach nie znam się aż tak bardzo ale nigdzie na internecie nie znalazłem zdjęcia z identyczną jak w mojej

Latarki sprzedawane są z reflektorem OP jak pomarańczy skórka a ja otrzymałem z gładkim ( Niestety )- W Ogóle uważam że SMO nie nadaje się do świecenia pod nogi

Jeszcze ta nazwa ! Torpedo – Espresso ! Wiadomo że jako facet Torpedę bym wolał z dużym biustem a tu na odwrót, wysłali z napisem Espresso i może właśnie ktoś na tym forum wie, czym nazwy różnią się ?
Pierwsze wrażenie CUDOWNA ! ! Naprawdę latareczka wygląda wspaniale ! Wygląd pierwsza klasa ! Przycisk we właściwym miejscu na górze jak w latarkach od wieków ! Zgrabna, dobrze wykonana ! Gdy przyglądałem się na zdjęciach przed kupnem miałem wrażenie że też przycisk jest jakiś stalowy czy carbonowy a tu gumka ! ! Jest gumowaty ale solidny myślę, używam już jej miesiąc nawet idąc do toalety ( Naprawdę ) !
Producent wyposażył ślicznotkę w funkcję powiadamiania o niskim napięciu zasilającego ogniwa i sprawdza się ! Faktycznie latarka świeci delikatnie coraz słabiej gdy mocy brakuje i zaczyna mrugać czerwona Dioda u dołu latareczki ! Czasem się pali światłem ciągłym a częściej mruga więc trzeba zmniejszyć moc i zgaśnie sobie na jakiś czas ! Można ją tak męczyć aż do padnięcia ogniwa

No i cena, 50-cio Procentowa Obniżka ( Nie mówili o tym w TV

No i ELEKTRONIKA

Dwa Akulutarorki od prawej PORAŻKA ! To tak przy okazji !- Promocja z LIDLA pojemności niewiele ale ładowanie ustalone na 7 godzin AA

Na zdjęciu poniżej umiejscowienie Mrugającego ostrzeżenia o niskim napięciu

Moja Opinia ! ! Odczucia sentymentalne ! !
Skusiła mnie wyglądem, a pustka w środku he he