Taśma LED - oświetlenie korytarz/salon dodatkowe

Domowe, energooszczędne instalacje LED, HID, halogenowe etc. Światło w stacjonarnych aplikacjach codziennego użytku.
Awatar użytkownika
septius
Posty: 171
Rejestracja: piątek 21 wrz 2012, 14:27
Lokalizacja: już Gdynia...

Taśma LED - oświetlenie korytarz/salon dodatkowe

Post autor: septius »

Witam wszystkich!
Jako że ciągle, wstyd się przyznać, jestem zielony (choć w szufladzie kilka latarek już się kula) prosiłby o poradę jakie oświetlenie/materiał wybrać do oświetlenia przejścia korytarz/salon, raczej dodatkowe/okazjonalne (choć to wyjdzie na etapie użytkowania nowego lokalu). Taśma o długości 5,5m miałyby się znaleźć pod zabudową rur ciepłowniczych z płyty G-K (już mam wykonaną maskownicę pod taśmę).
I teraz moje pytanie: co brać? (proszę, korygujcie mnie na bieżąco jakbym głupoty pisał)
Myślałem żeby wziąć RGB z możliwością wybrania barwy białej zimnej lub ciepłej bo faktycznie to nie wiem, która bardziej będzie pasować jak lokal już będzie wykończony.
RGB no bo bajer, a na święta może coś bardziej kolorowego zaświecić - ale czy takie coś faktycznie się używa to nie wiem.

Na "ZnanymPortaluAukcyjnym" taśmy RGB + W z pilotem, sterownikiem, zasilaczem zaczynają się od 80, ale znając życie te można na wstępie do kosza wrzucić.

Poradźcie co sensownego zakupić, tak żebym co roku wymieniać nie musiał, a także żeby jak za złoto nie zapłacić.

Ps. Zakup przewiduję w kraju, czas mnie goni...
Pozdrawiam
Jacek
kalafon
Posty: 105
Rejestracja: wtorek 23 gru 2014, 02:45
Lokalizacja: Polska

Post autor: kalafon »

Kurcze było już o taśmach... Poświęciłeś na przejrzenie forum chociaż 5 minut?
Awatar użytkownika
septius
Posty: 171
Rejestracja: piątek 21 wrz 2012, 14:27
Lokalizacja: już Gdynia...

Post autor: septius »

Poświęciłem trochę więcej niż 5 minut, w tematach technicznych nie wszystko zrozumiałem, a w pozostałych nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania - dlatego pozwoliłem sobie założyć niniejszy temat.