Tuning Petzl Myo RXP (E87 P2)

Oświetlenie montowane na głowie
MattHewPL
Posty: 4
Rejestracja: środa 21 paź 2015, 07:14
Lokalizacja: Gliwice

Tuning Petzl Myo RXP (E87 P2)

Post autor: MattHewPL »

Witam serdecznie. Posiadam w/w latarkę, jednakże nie spełnia ona do końca moich oczekiwań, otóż pasjonuje się bushcraftem oraz eksplorowaniem jaskiń, sztolni etc.. jak i również urbexem. Niedawno zakupiłem GoPro Hero 4 w celu uwieczniania swoich wypraw, jednakże o ile w przypadku bushcraftu oraz urbexu problem występuje nocą, o tyle w przypadku eksplorowania sztolni i jaskiń problem występuje w pełnym zakresie. Zbyt słabe doświetlenie podczas kręcenia ujęć nocą oraz w jaskiniach skłania mnie do tego żeby zmodyfikować moją latarkę i o ile z manualnymi sprawami problemu nie ma, o tyle w kwestii technicznej jestem zielony i pojęcia nie mam co na co wymienić. Znalazłem kilka tematów o modyfikowaniu Myo XP aczkolwiek tematy, na które trafiłem są dość stare, więc nie do końca jestem przekonany czy warto się na nich opierać, z uwagi na fakt, że od czasu kiedy były one omawiane, może wyszły elementy tj. chociażby diody, które sprawdziłyby się lepiej od tych omawianych w dość przedawnionych tematach. Z rzeczy które doczytałem we wspomnianych tematach, dowiedziałem się, że do optyki znajdującej się w latarkach Myo najlepiej pasuje dioda XM-L osadzona na 21mm starze oraz że w przypadku montowania innych diod, należy wymienić również optykę. I tu jest problem, bo nie wiem co, jakie, zamiast czego itd. Czy mogę liczyć na doświadczenie i dobre rady forumowiczów?
Awatar użytkownika
marmez
Posty: 2878
Rejestracja: sobota 08 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: marmez »

Cześć

Hmm. Za moich czasów, najlepiej pasowała do MYO (R)XP dioda XP-G(2) i optyka LENS-01-XP-EX10L dostępna np. w Maritex. Ale może teraz faktycznie da się dostać pasujące rozmiarem optyki TIR pod XM-L, nie wypowiem się.

Ale...!!!