:-) Focus 3W i 9W Police waterproof

co i jak zrobiłem...
Awatar użytkownika
Kr-7000mAh
Posty: 40
Rejestracja: piątek 05 lut 2016, 20:09
Lokalizacja: Kraków

:-) Focus 3W i 9W Police waterproof

Post autor: Kr-7000mAh »

Należy rozpocząć od: nie znam się. Znalazłem w szufladzie dwie latarki, które, obstawiam, około dekadę temu robiły robotę, bo nie miały żarówek, a diody. Focus był na 3AAA i na ile pamiętam bardzo miło to świeciło, na NiMH. Koszyk wyrzuciłem, małe przeróbki i okazało się świetnie pasuje 18650.
Obrazek Obrazek
Mój faworyt 9W zgasł na nowych 4AAA NiMh. W tamtych czasach ta latarka, na rowerze elektrycznym Sachsa, to było coś :-). Dobrze zrobiła mu XML ze "sterownikiem 700-2000", taki zestaw z allegro. Na tyle dobrze, że odpłynął plastik. Ale teraz lepiej świeci :wink:, bo wolę blisko-szeroko od daleko-wąsko.
Takie dwa projekty, do pośmiania. Latarki, jakie by żałosne nie były :grin:, działają dzięki specom z tego forum.
ObrazekObrazek Obrazek
Skrajnyamator
Awatar użytkownika
vin324pl
Posty: 1000
Rejestracja: czwartek 14 lis 2013, 10:27
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: vin324pl »

Widać stara myśl techniczna stawiała luźny przepływ powietrza " w zakresie wewnątrz obudowy" daleko przed dobrą pełną pigułą ;-) Widok przytopionej podkładki centrującej bezcenny ;-), ciekawe ile lumenów przy tym odpłynęło w stronę ciemności :twisted:.

Wystarczy wypełnić "rurkę" aspirującą na miano piguły aluminiowym plasterkiem na wcisk i przesmarować pastą silikonową podłoże + gwint w tubie latarki, wtedy poświeci i mocniej i jeszcze długo :luka:
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Awatar użytkownika
Kr-7000mAh
Posty: 40
Rejestracja: piątek 05 lut 2016, 20:09
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kr-7000mAh »

Dzięki, prędzej latarkę wyrzucę :wink: