Różne informację dot. LEDLENSER H14R.2

Oświetlenie montowane na głowie
Zdzisiekandrzej
Posty: 5
Rejestracja: piątek 27 sty 2017, 00:51
Lokalizacja: Szwecja

Różne informację dot. LEDLENSER H14R.2

Post autor: Zdzisiekandrzej »

Witam.

Uprzejmie proszę o pomoc ponieważ ja już się pogubiłem. Jak mawiała moja nauczycielka najlepiej pytać u źródła więc to czynię . Na wstępie dodam tylko ,że jestem kompletnym laikiem w temacie czołówek i akumulatorków. Co nie co jednak poczytałem w internecie na ten temat. Ale do rzeczy :

Sprawa 1

Planuję kupić latarkę czołową LEDLENSER H14R.2 . Dodatkowo też latarkę Olight X7 . Olight jest na akumulatorki 18650 ; 3500 mAh i zależy mi aby czołówka również była zasilana takimi samymi akumulatorkami ( w razie "czegoś" można po prostu przełożyć z jednej do drugiej , uprawiam survival/buschkraft i nie chcę dźwigać 2 różnych źródeł zasilania ). Tutaj zaczyna się problem ponieważ na różnych stronach piszę co innego jeśli chodzi o kwestie jakimi akumulatorkami Li-lon zasilana jest latarka. Jedne sklepy podają ,że są to 4x 14500 Li-lon a inne (w tym na stronie producenta ) ,że 2x 18650 3,7 V Li-lon . Osobiście bardziej wierzyłbym oczywiście producentowi. Mogę zamieścić screen'y owych informacji jak trzeba . Jak to jest w rzeczywistości ? Bo z tego co wiem to ...

Sprawa 2

... 14500 są nieco mniejsze. A to znaczy że nie pasowałyby. No i pytanie zasadnicze czy jak wraz z LEDLENSER'em dostanę akumulatorki 2x 18650 (zakładając, że to te pasują , a chyba tak ) od producenta i będą one rekomendowane ale o napieciu np 3.6 czy 3,5 ( poprostu innym niż 3,7) to czy bez żadnych przeszkód mogę wkładać te o napięciu 3,7 do Ledlenser'a ? Wpłynie to jakoś na działanie czy żywotność latarki ?

Sprawa 3

Jakie marki polecacie do tych obu latarek ? Dedykowane są dobre czy może inne byłyby lepsze . Jakieś opinie , sugestie.
Z góry dziękuję.
Scenic
Posty: 361
Rejestracja: niedziela 20 lip 2014, 14:54
Lokalizacja: Polska

Post autor: Scenic »

1.
Battery set: