Brelok z na technikę z płaskimi ledami

Czyli wszystko co potrzebne prawdziwemu DIY'owi;) Porady, pytania i opisy używanego przez nas sprzętu.
under
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 02 mar 2017, 14:44
Lokalizacja: Poznań

Brelok z na technikę z płaskimi ledami

Post autor: under »

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Od razu powiem, że w światełkach i elektronice jestem zielony choć mam jedną latarkę fenixa :)
Mój siostrzeniec ma za zadanie wykonać brelok odblaskowy na technice do tornistra. Dostali odblaskowy laminat mają to ręcznie pozszywać i użyć inwencji twórczej. No i wymyślił sobie, że chciałby mieć na tym laminacie narysowanego stworka :), w którego oczach świecą czerwone ledy.
Mam sporo wolnego czasu przewertowałem różne fora internetowe ale nie ukrywam, że słaby w te klocki jestem i liczę, że mi pomożecie bo chciałbym zrobić dla niego coś fajnego. Chłopak mieszka na wsi w sumie to nie chodzi sam po ulicach ale byłby bardziej widoczny.
Potrzebuję:
- 2 płaskie ledy abym mógł je jakoś wkleić w oczy stworka
- baterię która to uciągnie
- włącznik najlepiej taki załączany jak ściśnie brelok lub jakiś inny patent aby to się samo nie włączało.

Zlutować to jakoś dałbym radę ważne aby wszystko było mikroskopinje i płaski i cena nie przekroczyła 10zł gdyż taki maxmalny budżet mogą użyć na wykonanie breloka.
Ogólnie nie ma podobno problemu aby ktoś pomógł mu to mu zmajstrować. Pani od techniki raczej nie uwierzy, że 10 latek zrobił to sam. Z góry dziękuję za pomoc od razu mówię, że nie znam się na fachowych skrótach i teminach więc byłbym wdzięczny za linki gdzie takie gadżety mogę kupić.
ptja
Posty: 2413
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Szukaj pod hasłem LED migająca SMD. Dwa rezystory dla ograniczenia prądu, dowolny wyłącznik, trochę przewodu i trzy ogniwa AAA powinny załatwić resztę.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
under
Posty: 2
Rejestracja: czwartek 02 mar 2017, 14:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: under »