Zanflare F1 nie świeci, złe ogniwo?

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
Krzysiek96
Posty: 7
Rejestracja: niedziela 08 paź 2017, 09:55
Lokalizacja: Mazury

Zanflare F1 nie świeci, złe ogniwo?

Post autor: Krzysiek96 »

Dzień dobry

Sprawa wygląda tak, kupiłem Zanflare F1 i wsadziłem do niej naładowane ogniwo:
Imalent MRB - 186P26 18650 2600mAh z zabezpieczeniem

F1 po prostu nie działa, przez chwilę błysnęło się światło, ale te ogniwo w Imalencie nie sprawia problemów...
Po podłączeniu F1 z wyżej wymienionym ogniwem do ładowarki, mruga się tylko dioda czerwona/zielona na zmianę. Naciskanie przycisków nic nie zmienia

Co może być tego przyczyną?

Wybaczcie, ale jestem zielony w temacie, dopiero zaczynam przygodę z tymi latarkami :niepewny:

Edit:
https://i.imgur.com/BOJTGOP.jpg
Po dokręceniu do tej pozycji latarka działa...
Czyli do F1 pasują tylko mniejsze ogniwa bez zabezpieczeń, czy może coś jest lekko uszkodzone, skoro i tak można dokręcać bardziej?
Ostatnio zmieniony piątek 03 lis 2017, 23:30 przez Krzysiek96, łącznie zmieniany 1 raz.
murgrabia1410
Posty: 909
Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
Lokalizacja: POLAND

Post autor: murgrabia1410 »

U mnie w jednej latarce, miałem bardzo podobnie. Ale to było po wymianie włącznika. Nie wiem czemu. Ale dokręcenie do oporu dupki, powodowało lekkie naduszenie włącznika. I latarka przestawała świecić. Na jednych akumulatorach świeci na innych nie. U mnie to tak wyglądało. Do dupki wkładam gumę włącznika. Na to metalowa podkładka. Potem sama płytka z włącznikiem. A to wszystko dokręcone takim pierścieniem z gwintem. Dałem grubszą podkładkę i wszystko jest ok.
Ale najpierw sprawdź samym przewodem. Bez dupki czy latarka się włącza. Działa zmiana trybów. Jeśli tak to winna jest dupka z włącznikiem. Może na początek wytrzyj dobrze miejsce, gdzie styka się korpus latarki z włącznikiem.
A tak ogólnie to wszystko jest podokręcane w tej latarce?
mistrz173