Lampa oświetleniowa LED do kamery.

problemy z doborem podzespołów, elementów, przeróbkami itp., czyli jak zrobić to co sobie wymyśliłem
jp1
Posty: 4
Rejestracja: piątek 18 kwie 2008, 10:59

Lampa oświetleniowa LED do kamery.

Post autor: jp1 »

"Raczkuję" jeszcze w temacie (ogólnie) oświetlenia diodami LED. Robiłem kilka "eksperymentów" zwiazanych z przerabianiem prostych latarek, oświetleniem LED-ami na 12V i innymi prostymi pomysłami. Nie mam doświadczenia ze skomplikowanymi driverami i diodami mocy. Chciałbym zbudować lampę na diodach LED do kamery cyfrowej. Miałaby ona być pomocna w warunkach słabego oświetlenia. Lampa ma dawać w miarę naturalne (dość mocne) światło, o dość szerokiej wiązce. Zasilanie i cała konstrukcja najlepiej o niezbyt dużych gabarytach (sama kamera jest mała, więc i lampa jako całość nie może być zbyt duża).
Do napisania tego tematu skłonił mnie kol. Calineczka (skąd inąd bardzo miły człowiek), który stwierdził, że na forum jest cała masa fachowców z róznych dziedzin, którzy napewno coś wymyślą i pomagą mi.
Proszę o wasze sugestie i pomysły.
Awatar użytkownika
jjelement
Posty: 62
Rejestracja: sobota 02 lut 2008, 18:22
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jjelement »