[komplet]100-150?

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Minister
Posty: 29
Rejestracja: piątek 25 lis 2011, 00:32
Lokalizacja: Białystok

[komplet]100-150?

Post autor: Minister »

Witam serdecznie.

Od razu powiem, że jestem kompletnym laikiem, więc jeśli będą jakieś wyjaśnienia, to proszę tak żebym zrozumiał :grin:

Zastanawiam się nad kupnem takiego zestawiku jak w temacie. Na razie orientuję się ile trzeba wydać na coś, co będzie miało jakiś wyraźny efekt w porównaniu do Mactronica Dif-1w :razz:

Zacznę od tego co sam znalazłem - ładowarka + akumulator 18650. Nadaje się? Finanse mam ograniczone i zastanawiam się czy wystarczy jeden akumulator czy nie - ale to będzie uzależnione też od tego na ile wystarczy taki jeden, czyli głównie od rodzaju latarki. Najwyżej potem zastanowię się czy będzie potrzebny drugi.

Teraz uchwyt - w zasadzie nie ma co się rozpisywać - byle się trzymało i nie było drogie.

I najważniejsza kwestia - latarka. Jakiegoś miecza świetlnego nie potrzebuję, chociaż przy tych pieniądzach i tak bym nie dostał :mrgreen: Im lepszy stosunek ilości światła do ceny tym lepiej. Jedna z ważniejszych rzeczy to tryby świecenia - na pewno odpada jeden. Mocny + słaby to najlepszy kompromis, chyba, że wpadłby jeszcze średni.

Za samą ładowarke i akumulator jest 40-45zł. Powiedzmy, że zostaje 100 na latarke+uchwyt, ale to na prawdę ostateczna ostateczność. 60-70? Fajnie by było.

To chyba tyle - troszkę się rozpisałem, ale jak się wydaje pieniądze, bądź co bądź dla mnie duże to trzeba wszystko rozważyć.

Liczę na pomoc, pozdrawiam :wink:
Awatar użytkownika
po100
Posty: 144
Rejestracja: sobota 21 lut 2009, 12:36
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: po100 »

Witaj!!
Takich teamów był tutaj moc, ale....

Ładowarka może być, co do aku to to co podałeś to nigdy w rękach nie miałem ale nie wygląda zachęcająco. Polecał bym TrustFire Protected 18650 ewentualnie TrustFire Protected 18650 ( Blue)