Latarka do 100zł

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
adamekk
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 10 cze 2012, 17:58
Lokalizacja: Malbork

Latarka do 100zł

Post autor: adamekk »

Witam,
proszę was fachowców o polecenie mi najlepszej latarki w cenie nie większej niż 100zł.Mieszkam na wsi w domku mam 17 arow ogrodu na którym nie wiem co się dzieje nocą i często psy sąsiadów ujadają ale co zobaczę kiedy jest ciemno jak w ...Także do kontrolnych wyskoków coś poradźcie musi ta latarka mieć dobry zasięg i dosyć szeroki strumień światła no i najlepiej,żebym nie ładował jej 5h co drugi dzień.Czekam na wskazówki jestem w tym temacie zielony:)
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2012, 20:22 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nightmare
Posty: 1263
Rejestracja: sobota 26 lut 2011, 00:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Nightmare »

Szczerze poszukaj kogoś w twoich okolicach podjedź zobacz jego światełka wtedy sam sobie dopasujesz co ci potrzeba bo temat rzeka
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
adamekk
Posty: 9
Rejestracja: niedziela 10 cze 2012, 17:58
Lokalizacja: Malbork

Post autor: adamekk »

Nigdzie nie mam zamiaru jeździć i szukać chcę konkretnych kilka propozycji i zamawiam przez allegro:)
Ostatnio zmieniony niedziela 10 cze 2012, 20:22 przez adamekk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Nightmare
Posty: 1263
Rejestracja: sobota 26 lut 2011, 00:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Nightmare »

OMG :P

lepiej poszukaj : www.mhunt.pl
MPP-1 / Skyline I / L2P T6 / LL P7 / RC-39@XR-E R2 1.05A / C2 HA-III@T6 2.8A / Niwalker NWK600N1/ UF WF-501B / Balder SE-2@U3 3.04A / Shadov TC500 / SF M9
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

W cenie ma być zasilanie? Szeroko + jakiś tam zasięg to się kłania XML w dużym refie.
Do 100zł coś porządnego to raczej ciężko..