FastTech

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5040
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

2 paczki nadane w odstępie tygodnia mają identyczny status:
2014-04-18 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Pytanie czy Singapore Post leci w kulki czy FastTech ... (zdjęcia paczek FT dał w tym samym czasie co info z nr trackingu).
No ale jest szansa dostać prezent urodzinowy na urodziny, jeśli się pośpieszą, jak dawniej ;)
vilczek
Posty: 6
Rejestracja: wtorek 14 sty 2014, 11:29
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: vilczek »

Podobno w Zurichu odnaleźli kontener z zagubionymi przesyłkami :mrgreen: , bo ja też wczoraj otrzymałem przesyłkę nadaną 23 stycznia 2014. (Swiss post bez trackingu)
acc
Posty: 4
Rejestracja: wtorek 08 kwie 2014, 13:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: acc »

ElSor pisze:Pytanie czy Singapore Post leci w kulki czy FastTech ... (zdjęcia paczek FT dał w tym samym czasie co info z nr trackingu).
No ale jest szansa dostać prezent urodzinowy na urodziny, jeśli się pośpieszą, jak dawniej ;)
Ja robiłem zakupy 8.IV, wysłali 10.IV (wtedy dostałem fotkę przesyłki), a status na trackingu mam ciągle taki sam z datą 12.IV...
2014-04-12 00:00, Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
Pozdrawiam,
Adam
Awatar użytkownika
dominos96
Posty: 146
Rejestracja: wtorek 24 wrz 2013, 18:26
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: dominos96 »

Fotka przesyłki to jest robiona jeszcze na magazynach fasttecha.
Potem jeszcze ktoś musi zajść z nią na pocztę, i to trwa w tym wszystkim najdłużej.
ObrazekObrazekObrazek
franio1991
Posty: 83
Rejestracja: niedziela 07 sie 2011, 22:56
Lokalizacja: Poznań

Post autor: franio1991 »

No muszę przyznać że jestem w lekkim szoku...
"Thank you for your order. FastTech puts quick shipment and prompt service. Your FastTech order A041544831 is going to be shipped within 12 hours.
To speed up processing of your shipment, the following products (SKUs) will be shipped in a separate package:
1137904
Products are typically shipped in a separate package because of one or more of the following reasons:
- Some items was displayed as "ships in X days" when ordering and thus they cannot be shipped promptly
- Some of the items were rejected during pre-shipment QC check, and we're acquiring new supplies from suppliers
- The items' distributors have missed their supply schedule and thus we did not have enough stock to fulfill your order
You can expect your second package to ship within a few days, and all of your packages will ship using the same shipping service you have chosen during checkout. We'll also e-mail shipment notifications to you as each of your packages ship. Please let us know if you have questions about this arrangement. Thank you.
Kind regards,
The FastTech Team"
ssto
Posty: 24
Rejestracja: wtorek 26 lis 2013, 15:41
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: ssto »

ElSor, Moja przysyłka ma taki sam status, pojawił się dopiero wczoraj a niby wysłali tydzień temu.
Taką odpowiedź dostałem:

Sorry about the confusion.
Since the postal system was jammed with a lot of packages, processing was significantly delayed. If the information won't be updated on the website, please wait a few days and check it again.
Thank you for your patience.
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

@franio1991: a to przesyłka rejestrowana czy nie? Bo mam takie jedno zamówienie gdzie jedna rzecz będzie dopiero w maju. Tylko ja odpłaciłem za tracking.

edit: teraz sprawdziłem i to właśnie też jest Miller ML-102.
franio1991
Posty: 83
Rejestracja: niedziela 07 sie 2011, 22:56
Lokalizacja: Poznań

Post autor: franio1991 »

@rafalzaq : zgodnie z radą 2 strony wcześniej Registered Airmail via Singapore Post
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

To ja też tak chcę. :P
RAMA
Posty: 21
Rejestracja: środa 17 paź 2012, 23:34
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RAMA »

Czy na nalepce adresowej drukowanej i nalepianej przez Fasttech na paczkę, jest podawany numer telefonu który widnieje w adresie przy zamówieniu?
Zamówiłem towar ale niestety zabrakło numeru domu. Przesyłka została zawrócona a moje prośby do kuriera i nadawcy o wykorzystanie podanego nr. telefonu przeszły bez echa. Paczka wróciła.
Na zdjęciu jakość zdjęcia pozwala tylko zgadywać. Widziałem już 3 takie fotki i wszystkie nie do odczytania.
Awatar użytkownika
maciex93
Posty: 2886
Rejestracja: sobota 14 sty 2012, 18:59
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: maciex93 »

Tak, jest nr tel, zaraz obok kraju przeznaczenia, przynajmniej na mojej kopercie.
Nie wyrażam zgody na wykorzystywanie moich zdjęć w jakiejkolwiek formie bez mojej wiedzy, szczególnie nie życzę sobie czerpania za ich pomocą korzyści finansowych przez osoby trzecie.
RAMA
Posty: 21
Rejestracja: środa 17 paź 2012, 23:34
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RAMA »

Jeżeli tak to amerykański USPS nie ma takiej inicjatywy jak kurierzy z Polski :-/
Awatar użytkownika
Zbychur
Posty: 3677
Rejestracja: poniedziałek 19 gru 2011, 21:14
Lokalizacja: Drogomyśl

Post autor: Zbychur »

RAMA pisze:Jeżeli tak to amerykański USPS nie ma takiej inicjatywy jak kurierzy z Polski :-/
Możesz wyjaśnić, bo nie kumam :) Mnie USPS przysłał paczkę w 7 dni od zamówienia. Z tym, że tracking urwał się po 2 dniach w Los Angeles, a paczkę wartości 100$, znalazłem w skrzynce na listy, jak zaproszenie na pokaz garnków.
RAMA
Posty: 21
Rejestracja: środa 17 paź 2012, 23:34
Lokalizacja: Wawa

Post autor: RAMA »

W adresie brakowało numeru domu. Ale powinien być numer telefonu.
Firma USPS nie była aż tak zainteresowana doręczeniem i nie zadzwoniła aby ustalić pełny adres a po prostu odesłała paczkę do nadawcy.
W PL kurier dzwonił do mnie nie raz żeby dowiedzieć się gdzie może mnie znaleźć i nie zawsze miejsce odbioru było tam gdzie wskazywał adres na paczce :)
Awatar użytkownika
rafalzaq
Posty: 588
Rejestracja: piątek 28 lut 2014, 19:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: rafalzaq »

No i w końcu przyszła informacja, że podzielą moje zamówienie. :mrgreen:
ODPOWIEDZ