Podziel się swoim smutkiem 2

....nie pasujące gdzie indziej...
ptja
Posty: 2413
Rejestracja: poniedziałek 31 gru 2012, 12:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: ptja »

Latarka jest zabroniona?! Nigdy nie miałem z tym problemu.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

To chyba zależy od tego jaką linią, ja z S2+ leciałem w podręcznym i nikt się nie czepił, mimo że na wierzchu była. Podobno zapasowych ogniw tylko nie wolno luzem.
Vigo
Posty: 908
Rejestracja: niedziela 14 sie 2011, 20:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Vigo »

Sosenia pisze:Jedniodniowa wycieczka samolotem do Warszawy zakończyła się stratą latarki WF-502b i multitoola.

Na śmierć zapomniałem rozpakować ich z plecaka, były w bocznych kieszeniach na zewnątrz plecaka (takich siatkowych, na butelkę). Latarka czarna, multitool w pokrowcu czarny, plecak czarny, nie zauważyłem. Na lotnisku, do którego przyjechałem samochodem, przeszedłem przez kontrolę bez zastrzeżeń. Nikt nie zauważył w skanerze, że coś tam jest. Na lotnisku w Warszawie już znaleźli - no i skonfiskowali, jako przedmioty zabronione... Gdyby nie była to godzina 22:00, to może mógłbym się cofnąć i wysłać to sobie pocztą, ale cóż... Zaproponowali też, że mogą to nadać w bagażu rejestrowanym, który przy moim bilecie dużo przewyższałby ceną ich wartość.


To trzeba się cieszyć, że nie miałeś przy sobie np. jakiejś ZebraLight i Leathermana Charge TTi lub SwissToola PLUS, wtedy straty byłyby niepowetowane. :cool:

PS Ale, że latarki już nawet nie można wnieść do samolotu. :kwasny:
Awatar użytkownika
Sosenia
Posty: 426
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 14:38
Lokalizacja: ZG

Post autor: Sosenia »

Leciałem LOTem, ale to bez znaczenia, bo bramki są na lotnisku uniwersalne, dla innych linii też... chyba..? Latarkę widocznie zabrali z rozpędu po tym, jak zobaczyli scyzoryk... W każdym razie jestem pewien, że jej nie wyciągałem z plecaka, a jak zobaczyłem, że wyciągnęli multitoola to zgłupiałem, od razu gorąco mi się zrobiło no i w stresie jak po kontroli się spakowałem to chwilę potem zauważyłem brak latarki po drugiej stronie plecaka (w takiej samej kieszeni była). Cofnąłem się zapytać co z tym dalej zrobić, jak to odzyskać, to usłyszałem od niechcenia, że wszystko zostanie zniszczone, drugi bramkarz, że mógłbym nadać bagażem rejestrowanym, a jak nie to jutro mogę pytać w biurze rzeczy znalezionych. Czyli 500km od domu... Straty niby niewielkie, do naprawienia, ale przeżywać będę dużo dłużej, że "za darmo" musiałem swoje oddać. Nie cierpię, jak się coś marnuje... Jak mam kupić nowe, to wolę dopłacić tyle samo, żeby stare działało dalej.

Może im się nie spodobała "korona taktyczna" w latarce? Nie wiem.
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
Vigo
Posty: 908
Rejestracja: niedziela 14 sie 2011, 20:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Vigo »

Taaa... "wszystko zostanie zniszczone" za kilka dni pewnie wypłyną u "lotniskowców" na Allegro bądź Olx. :evil:
Awatar użytkownika
tty5150
Posty: 895
Rejestracja: piątek 15 cze 2012, 02:28
Lokalizacja: Sand City

Post autor: tty5150 »

W USiA można było na e-bay licytować na wagę pudełka multitooli i scyzoryków. no 20 kg Leathermana.

Zastanowiła mnie ta latarka - może chodziło o koronkę, na z L2P ze zwykła koronką (taktyczna osobno) nie miałem nigdy problemu.
krzyspi25
Posty: 60
Rejestracja: sobota 31 paź 2015, 18:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: krzyspi25 »

Awatar użytkownika
barney
Posty: 268
Rejestracja: niedziela 18 lip 2010, 11:47
Lokalizacja: Łask

Post autor: barney »

Jaki silnik?
krzyspi25
Posty: 60
Rejestracja: sobota 31 paź 2015, 18:10
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: krzyspi25 »

Cenowo na szczęście 8 zaworów, 1400 cm3, X14NZ. Przebieg 326 tys. km.
Minus taki że auto jest teraz 30 km od domu.
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8522
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam

I się nam narobiło.... Wronki
I znów w pracy poza normą...

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5040
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Nad moim autem zawisło jakieś fatum, bo zapach fabryki z akumulatora nie zszedł jeszcze a wczoraj, jadąc do pracy, przebiłem a raczej rozciąłem oponę z przodu na długości ok 1,5cm. Szczęście tylko takie, że to opona przednia, która przed sobą miała jeszcze max tylko ten sezon ( o czym pisałem w viewtopic.php?p=258590&highlight=#258590 ). Zaufany wulkanizator za bardzo nie chciał tego mi skleić, bo uszkodzenie jest duże i polecił zakupić nowe 2 opony nieco szybciej niż planowałem i przynajmniej on będzie spał spokojnie a ja jeździł bez obaw o wystrzał. Z opony przedniej Uniroyal RE3 po 1,5 sezonu zostało mi ok 4mm bieżnika, tzn środek ma z 4mm a boki może i 5mm ale odkryłem, że nieco mocniej dopompowane koła mniej pływają w efekcie czego mam bardziej nierównomierne zużycie. Finalnie uważam ich zakup za niewypał, pomimo, że na mokrym asfalcie trzymają bardzo dobrze to ścierają się nienormalnie szybko i są za miękkie i delikatne oraz mają zbyt zaoblony kształt przez co szerokość bieżnika jest niejako o 1-2 rozmiary węższa.
GanzConrad
Posty: 879
Rejestracja: wtorek 14 paź 2014, 20:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GanzConrad »

ElSor pisze:on będzie spał spokojnie
fajnie to zabrzmiało, tak jakby bardziej przejmował się Twoim bezpieczeństwem niż Ty ;-)
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5040
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Dla mnie i pewnie wielu innych osób to "tylko małe uszkodzenie", które bez problemu można załatać średnim klejem z "byle jaką" łatką i jeździć dalej, dla osoby zajmującej się profesjonalnie naprawą opon, jest to pewnie uszkodzenie dyskwalifikujące oponę do naprawy i dalszej eksploatacji, bo wie co może się dalej dziać z przeciętym oplotem opony.
Podobnie z latarkami - dla nas dobre chłodzenie diody oraz stabilizacja (ograniczenie) pądu jest podstawą niezawodnego używania a dla innego liczy się tylko to, że świeci a że dioda wisi w powietrzu i zasilana jest z DD jest nieistotne.
W każdym bądź razie mam 2 nowe opony i muszę przyznać, że jestem zadowolony z wymiany, bo nie widzę pogorszenia zachowania auta na mokrym a zyskałem odrobinę sztywności i nieco więcej ciszy.
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1610
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

A ja wczoraj miałem pierwszą przygodę z jazdą motocyklem. Zgubiłem tablicę rejestracyjną... i to jeszcze przy maszynie brata... :neutral:
Dopiero dzisiaj zauważyłem, a przejechałem wczoraj prawie 200km, więc szukaj wiatru w polu...
Awatar użytkownika
Ven0n
Posty: 194
Rejestracja: sobota 06 lut 2016, 17:31
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Ven0n »

Dzisiaj skończył mi się reduktor LPG służący mojemu 2.0 ABT(90KM) teraz mam dylemat czy wstawić taki sam do 100HP, bo w sumie wytrzymał 10lat i pewnie 100tyś km, czy wrzucić jego mocniejszego brata wersję 140HP(Tomasetto)
Convoy S2 3.04A by Dariusz70
UltraFire S5 Mod
Convoy S2+ 3x XP-G
Convoy C8 XML U4 1C
Convoy C8 XP-G
ODPOWIEDZ